Güncellemeler
1 yıl
(Bana kaç gündür beni aldatıyorsun diyor fakat öyle bisey yok her zaman ona sadıktım sadıgım da dün mesaj atmıştım bakmısmı diye wp girdim sonra birden işte sen o kızla konusuyosun vs dedi halbuki öyle bisey yok kavga ilerledi buralara geldi normalde sevgilimin ne giydiğine karışmıyorum cunku nerede ne giyecegini biliyor
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kadınlar genelde kıyafete karışılma meselesi konusunda çok hassas olabiliyor ki büyük hata.
Bakın dünkü konu aslında kıyafet değil
Soruda "konu kıyafet" yazıp bu konu üzerinden açıklama yapan sensin.
Daha siteyi ilk defa kullanıyorum en sonki konu kıyafet ama kavga cikma sebebini sonda belirttim
Daha az önce belirttin ki bir sonraki sefere konuyu daha net açıkla.
Siteye alışmaya çalışıyorum
Bazı kadınlar sen ne yaparsan yap sadakatine inanmazlar ki onların kuruntularını alt etmen için kanıtlarla gelmen gerekir.
Knıt atıyorum bana silmissindir diyor
Sen de o zaman "Ben sana gereken kanıtı atıyor olmama rağmen sen hala bu şekilde kuruntu yapıyorsan bu benim problemim değil." diye ağırlığını koyacaksın.
Dün koydum en son böyle oldu
Çocuk gibi tripleniyorsa sen de ağırlığını koymaya devam edeceksin ki zira bu konuda haklıysan ondan özür dilemek zorunda değilsin.
Ya dedigim gibi en son kıyafete geldi işte konu ben sinirlendim cunku üzerime baskı yaptı cok fazla ki cok seven deger veren birisiyim özlediğimde 120 km yol gidip yüzünü görmeye gidiyorum en sonunda cidden birakip gitmesini istemiyorum
Kız sana değer veriyorsa ve saygı duyuyorsa bir noktada haksız olduğunu kendi de fark edecek olduğundan canını sıkma.
Değer veriyor benim icin cok sey yaptı bu iste aldatiyorsun derken gidip bana hediye falan almıs
O halde olay ortada ki bu olayda haklı olduğuna eminsen biraz ağırbaşlı olman lazım ki sakın o ağırbaşlılığını kaybetme, sonucu kötü olmayacak.
Yani bence haklıyım bu durumu diger sorumda düzgünce belirttim ordan bakar mısın
ayrı kafalardasınız bir yerde kopardı illa kıyafete karışmak ne ya kötü niyetle bakcak insan onu çarşafla bile görse bakcak emin ol
Biliyorum tabiki erkeklerin genel zihniyetini ben kıyafet konusunda sey değilim öyle aşırı açık olmadığı müddetçe acik da giyinmiyor zaten öyle giyiceksen benim yanımda giy diyorum
kız bence nerde ne giyeceğini bilir yargılamam uzaklaştırır bir zaman sonra sıkar kızda sıkılmış affetmiyor
Ya önceden bi olay olmuştu telafi bekliyordu benden bende yapıcaktım dün konu aslında dün kıyafet değildi
Kıyafet konusundan ayrılık olmaz
Olmaz ama söz veriyor tutmuyor asıl zoruma giden konu bu kıyafet değil ben onun sözünü dinlemeye çalışıyorum onu yapma bunu yapma diyor ama o bazen yapmiyor
Dinlemiyorsa ayrıl kanka
Kıyafet icin ayrılmam dogru olur mu
Senden hic bisi olmaz
Telafi et
Nasıl edebilirim ailesiyle kalıyor benim ona uxaklıgım 120 km giderim sorun değil ama nasıl edeceğimi bilmiyorum
Önceden de başka konudan bisey yasamıstık benden telafi bekliyodu