Halamla elbise kavgamız var sizce vermelimiyim elbisemi?

Yarım sene önce kendime elbise beğendim ve tek beden kaldığın için çok uyguna aldım. Bir kınada giydim ve annem resmimizi durumuna koymuş. Neyse halamın oğlunun nikahı var bir haftaya kadar ve o elbiseyi giymek istiyormuş. Anneme demiş getirin elbisem yok diye ama ben vermek istemiyorum. Nikah 3-4 aydır belli ve merkezi büyük şehirde duruyor yani alabilir eniştem ve oğulları cok iyi maaş alıyor. Ben öğrenciyim ek işe girdim aldığım maaş en düşük kazanan kuzenimin 1/3. Parasını vermeyecek zaten parasında da değilim zaten çok severek aldım elbiseyi kargoyu sürekli takip ediyordum. Mala pek kıymet vermem ben paylaşırım ama bu durum beni sinir ediyor. Annem 6 sene önce ablam için bir yöresel elbise istemişti halamdan ve halam ben daha hiç giymedim vermem demiş ve vermemiş. Şimdi bende vermek istemiyorum. Makyaj malzemesi vermiştim 5 sene önce daha onu bilene geri vermedi lafını ediyor ama çok ta güzel ama 2 kere kullandım diyor bende istemekten utanan biriyim. Ya ayrıca benim boyum uzun illa o elbise kesilecek falan onun boyuna ve istemiyorum. Babam zaten giden elbise geri gelmez dedi iyice moralim bozuldu. Vermezsem küser diye de korkuyorum. Annem dar tip tesettürüne uymaz ve genç tarzı sana yakışmaz diyor ama halam kafasına koymuş. Bana sormuyor bilene benim maaşımla almama rağmen annemden istiyor. Aslında 1 kere giydim ve annem baya durumlarda falan koydu yani herkes benim elbisem olduğunu biliyor insanlar ayıplar oğlunun nikahına özel elbise almadı diye. Nikah bu arada masraf yapmıyorlar borçları da yok. Ayrıca halam benden kilolu. Zayıflama iğnesi kullanıyor diye zayıfladı baya ama benimle aynı beden sanıyor kendini. Ben balık etliyim yani zayıf biri asla değilim ama yinede benimle yarışıyor. Bana hatta o iğneyi sende kullan zayıflarsın bak senden zayıf oldum diyor. Bize geldiğinde hep benim elbiselerimi denemek istiyor. Geçen bir elbisemi denettirdim cok israr etti ve fermuanı kapanmadı yinede çek çek kapanır diye israr edip durdu. Şimdi de o yeni elbiseme göz dikti zaten aynı bedeniz nerdeyse diyor.

Öyle işte sizce kırmamalıyım mı özel gün sonuçta yoksa vermemeliyim yeterince zamanı vardı diye?

Halamla elbise kavgamız var sizce vermelimiyim elbisemi?
Cevapla