Yarım sene önce kendime elbise beğendim ve tek beden kaldığın için çok uyguna aldım. Bir kınada giydim ve annem resmimizi durumuna koymuş. Neyse halamın oğlunun nikahı var bir haftaya kadar ve o elbiseyi giymek istiyormuş. Anneme demiş getirin elbisem yok diye ama ben vermek istemiyorum. Nikah 3-4 aydır belli ve merkezi büyük şehirde duruyor yani alabilir eniştem ve oğulları cok iyi maaş alıyor. Ben öğrenciyim ek işe girdim aldığım maaş en düşük kazanan kuzenimin 1/3. Parasını vermeyecek zaten parasında da değilim zaten çok severek aldım elbiseyi kargoyu sürekli takip ediyordum. Mala pek kıymet vermem ben paylaşırım ama bu durum beni sinir ediyor. Annem 6 sene önce ablam için bir yöresel elbise istemişti halamdan ve halam ben daha hiç giymedim vermem demiş ve vermemiş. Şimdi bende vermek istemiyorum. Makyaj malzemesi vermiştim 5 sene önce daha onu bilene geri vermedi lafını ediyor ama çok ta güzel ama 2 kere kullandım diyor bende istemekten utanan biriyim. Ya ayrıca benim boyum uzun illa o elbise kesilecek falan onun boyuna ve istemiyorum. Babam zaten giden elbise geri gelmez dedi iyice moralim bozuldu. Vermezsem küser diye de korkuyorum. Annem dar tip tesettürüne uymaz ve genç tarzı sana yakışmaz diyor ama halam kafasına koymuş. Bana sormuyor bilene benim maaşımla almama rağmen annemden istiyor. Aslında 1 kere giydim ve annem baya durumlarda falan koydu yani herkes benim elbisem olduğunu biliyor insanlar ayıplar oğlunun nikahına özel elbise almadı diye. Nikah bu arada masraf yapmıyorlar borçları da yok. Ayrıca halam benden kilolu. Zayıflama iğnesi kullanıyor diye zayıfladı baya ama benimle aynı beden sanıyor kendini. Ben balık etliyim yani zayıf biri asla değilim ama yinede benimle yarışıyor. Bana hatta o iğneyi sende kullan zayıflarsın bak senden zayıf oldum diyor. Bize geldiğinde hep benim elbiselerimi denemek istiyor. Geçen bir elbisemi denettirdim cok israr etti ve fermuanı kapanmadı yinede çek çek kapanır diye israr edip durdu. Şimdi de o yeni elbiseme göz dikti zaten aynı bedeniz nerdeyse diyor.
Öyle işte sizce kırmamalıyım mı özel gün sonuçta yoksa vermemeliyim yeterince zamanı vardı diye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Halanla nasıl aynı bedensinizzz
Ozempic kullanıyor yarım sene içinde 30 kilo vermiş. 100den 95 e düşünce 1.60 boyundan iyice gaza geldi. Ben 1.75 de 85 kiloyum. Oversize giyiniyorum ablamda benden 1 beden büyük giyiyor beraber giyelim diye onun bedenini alıyoruz. Zorla kıyafetlerimize girmeye çalışıyor sonra aaa bak şurası bol geldi bak senden zayıfım diyiyor. Ablam tesettürlü diye dar bir şey giymiyor. Bende boyum uzun diye normal boyutta olan şeyler kollarımı kaldırdığım an crop duruyor diye oversize giyinmeyi alıştım. Biliyorum kilom da az değil annem kanser tedavisi gördüğü için sabah akşam sofra kuruyorduk kilosundan düşmemesi için yemek yemiyordu. Biz yiyince mecbur yiyordu. O kilo vermedi ama babam ablam ben 9 ay içinde bi 5 kilo aldık😅
Hey maşallah kilo almaya yatkınsınız 😂 yaşlarınıs kaz peki
Yani sayılır baya zor süreçti ve sebepleri de vardı. 25-26 yaşındayız
Evet haklısın zor. Halan kaç yaşında🤔
47-49 arası Şu an tam bilmiyorum
Genç kız kıyafeülerire özeniyor iyiymiş vallaaa 😂😂
Ya ablamın 16 yaşındaki mezun elbisesine çok özeniyordu her geldiğinde illa deneyim diyordu o da böyle toz pembe çocuksu taşlı bir seydi. En sonunda denedi ama giremedi. Şimdi üstünden 10 sene geçmiş hala elbiselerimize sahip çıkıyor. Çevremde kime anlatsam gülüyor çok saçma olay ama benim artık sinirlerim iyice yıprandı başta gülüp geçiyordum ama şimdi saygımdan susuyorum konuşsam fena olucak🤦🏻♀️
Vucut ölçüledirizde aynı mı nasıl sığıyo ki😂😂
Benim elbiselerim olmuyor. Ablamın sığıyor dediğim gibi tesettürlü vücudan yapışan sey giymiyor bol giyiniyor. Onlar halama tam oluyor. Bana oluyor bu diye hevesleniyor. Kaç senedir geldiğinde elbiselerimi deniyor girmeye çalışıyor fermuan kavuşmuyor diyorum zorla diyor. Evimizde güzel ne bulursa eve götürüyor. Benim bir elbisemi zayıflarım diye götürdü ve en sonunda çöpe atmış senelerdir durunca. Ozempic kullandığından çok aşırı kilo verdi kısa sürede. Şimdi benim elbiselerime girebilceğini düsünüyor. Bende genelde 1 beden büyük alıyorum dar kesim falan olursa geri yollamakla uğraşmayayım diye bide ablamda giyebiliyor o zaman. Aman saçma saçma işler işte sinirlerimle oynuyor çocukluğumdan beri. Çocukkene de benim aldığım bileklikleri kolyeleri istiyordu benden
Kadın kocasına genç görünmek istiyordur belki sjzösj
Olabilir hiç öyle düsünmedim ama evde de abiye giyecek değil ya😅
Belki öyle fantezileri vardır süslenip karşısına çıkıyodur bçscöö😂😂😂
Ayyy umarım yoktur üstünde bide benim elbisemi hayal ettim şuan🥲🥲🥲
Hahahaha evet elbisenle sevişiyodur jsvzzözö başka şeyler istiyor muydu daha özellerden 😂😂😂
Halanın kocasına söyle kocasıyla aran nasıl
Eniştemle pek konuşmam. Zaten uzaktalar diye ayda 1 görüşüyoruz max
Halan çok kıskanç senle yarışa giriyor gibi geldi bana sürekli kıskanç hareketler eder mi
Ya mesela alışverişe gittik diyelim ne aldınız resimle atın diyor.
Genelde söylemiyoruz çünkü görünce o da istiyor. İlk online alısverişe başladığımızda bana da aynısını alın diyordu. Kuzenlerim de yapabiliyor bizimle yaşıt ama hep bize söylüyor parası bizden çıksın diye. Annemle bi ara ladese girmiş tutturmuş bana altın yüzük alıcak diye. Annem yeni evli elindeki yüzüğünü verecek hale gelmiş halam yok yenisini alıcaksın demiş. En sonunda babam demiş napıyorsun sen diye öyle vazgeçmiş. Annem sessiz sakin biri alttan alır herkesi. Zamanında halamın kıyafetlerini yıkıyormuştu eliyle yeni gelin olunca. Makineyi kullanınca kızıyorlarmıştı hep elleriyle yıkamak zorundaymıştı. Bana hamile kalınca anneannemlerin yakınına taşınmışlar. Bazen babaannemde toplanınca hepsi pazara gidip annem evde kalıp yemek yapıyordu. Kuzenlerim pazarda sorun çıkarmasın diye onları da anneme bırakıyorlardı. 4 çocuĝa annem bakıyordu ve ona da bir şey alınmıyordu. Hizemtci gibi kullanmışlar ve bazen hala kullanmaya çalışıyorlar.
Annem kanser tedavisi görüyor orada sağolsun halam her gün arayıp soruyordu ama bazende sanki onun hoşuna gidiyordu gibime geliyor annemin kötü olması. Halamda zamanında kanserdi 5 sene önce tedavisi bitti. Annem mesela şu tedavi bitti buna başlayacam diyor anneannemler bilmesin diye de babaanneme söylemiyorduk ama aynı günün akşamı babannenmin haberi oluyordu halam söylüyormuş. Sonra anneannemler endişeleniyor. Anneme bir şey anlatma ona diyorum ama anlatıyor o aynı tedaviyi gördü mü diye merak ediyor. Kendisinden ama pek bir şey anlatmaz halam. Kuzenim birine evlilik teklif etmiş ve nişan yapacaklarını 1 hafta önce öğrendik ondan önce sevgilisini bilene bilmiyorduk. Nikah tarihi belirlemişler yeni öğrendik 2 ay önce ve babaanneme söylememişler. Laf arasında bizden duymuş oldu 3 hafta nikahtan önce. Ya böyle tuhaflar kendi işleri hep gizli tutuyor bozulmasın nazara gelmesin diye ama ben mesela kız arkadaşlarımla sinemaya gideyim haberleri oluyor akşam mesaj atıyor bana film nasıldı diye. Ben mi fazla abartıyorum diye düşünüyorum ama bence bunlar artık normal değil gibi. Üzgünüm çok uzun yazdım yine çok sinir oluyorum günlerdir icimde birikti
Halan çok senin üzerinde baskı kuruyor gibi nerden alıyor bu cesareti sürekli bi kıskançlık bi hesap verme gibisi sana tek mi yapıyor ve halan yaşı kaç ki evli değil miydi
45-49 yaşlarında ve evli. Ablama anneme ve bana yapıyor. Büyük halamdan da sürekli kıyafet istiyor ama elbiselerini beğenmemeye başladı kilo verince. Halamın geliniyle ama konuştuğumuzda kendisi anlatıyor bizi sürekli görüntülü arıyor çocukları görmek için büyük halam bilene bu kadar darlamıyormuş. Kücük halam herkesi tersleyebilecek karakter. yengem yeni doğum yaptıktan sonra bebeği görmek için bilerek zile basıyordu uyuyor dememize rağmen bebek onlar eve dönmeden uyanması için. Bazen çocukca hareketleri oluyor. Geçen bi baktım yenegem görmeden 1 yaşina girmemiş cocuğa baklava şerbetinden bir kaşık tuttu. ya da yengem öpmeyin yüzünden ve elinden sadece kafasından öpün enfeksyon kapmasın diyor şap şup çocugun yüzünü öpüyor sulu sulu bebeği ağlatıyordu. Yengem hatta dudağından öptüğünü görmüş ve her geldiği zaman bir arkadaşına ya da annesine gidiyor artık
Niye size tek tersleniyor size gıcık yapmış halan sanırım belki bebekleri çok seviyor ya da bilerek yapıyor ağlatmak için bebek Erkek miydi bu arada halan çok tuhaf birisi sanki ve sanki bastırılmış duyguları varda yapayınca sağa sola saldırıyor gibi
Senin hangi yengendi bu arada
Bebek kız. Yengemde büyük halamın gelini oluyor yani o hareketleri yapan halamın ablasının gelini. Babam biraz şımarık istediği hep yapıldı en kücük o du diye diyor ama bende mesela ailenin küçüğüm ben birinden bir sey isteyemem babamdan bilene para almamak için işe girdim. Halam zamanında depresyon hastasıydı ve 2 saat uzakta oturuyor. Büyük halam, gelinleri ve biz çok yakın oturuyoruz yürüyerek 15 dk yol. O da buraya gelmek için çok kavga etti enistemle ama eniştemin işi iyi çok iyi maaş alıyor gelmek istemiyor. Depresyonu düzeldi tesavisi bitti ve hapları bıraktı o zamanlar ona sebep veriyorduk alttan alıyorduk neşelensin diye bin takla atıyorduk. Üzülüyorum ve kendimi kötü hissediyorum belki de depresyondan diye ama bazen biri bana onun küçüklüğünü anlatınca sinir oluyorum demek ki hep öyleymiş o diye
Anladım halan bipolar oluyor muydu ya da kocasından uzak gibi depresyon hastası olsa da bu iyi değil kocasından kaçıyor gibi yani hep çocukları çok sever mi belki onlar ona iyi geliyordur ama şımarık olması Ayrı konu onunla beraber ikiye katmışlar insanlara böyle olması zor Kadın olması gerek
Çocukları cok seviyor ama işte 5 dk sonra doyuyor onlarla ilgilenmiyor ve evini batırmasınlar diye parka gönderiyor kuzenlerimle. Eniştemle oğulları fazla evde durmuyorlar işe gidip akşam arkadaşlarıyla çıkıyorlar. Halam israrcı biri kimsenin hayır demesini kabul etmiyor ve sınırları çok zorluyor. Eniştemle sevdiği için değil parası icin evlendi ama hep aşık gibi davranıyor. Anlamıyorum bazen çok sinsi geliyor ama bazende çok üzülüyorum ona
Anlık seviyor demek ki geçici işte oradan belli enişte kavga etmesi bile buna etken enişte karşı hisleri ölü duyguları olü şimdi sadece parası için evlendiyse o ona karşı ölü konumda o yüzden çocuklarla yalnızlığı gideriyor ama oda dakikalık sınırları zorlamıyor genelde her konuda ısrar mı birde görücü usulu ile evlendi eniştenle
Hangi elbiseyi?
Benim elbisemi