Sizce Türkiye'de ki erkekler yokluktan dolayı mı bu halde yoksa yetiştirilme tarzları mı hatalı?

Bu site ve reel hayatta dahil bir çok erkeğin tabiri caizse a. b. a. z. a. n olduklarını deneyimliyoruz ve sayıları gerçekten çok fazla... Sizce bunun nedeni yetiştirilme hatası mı yoksa ülkedeki erkekler gerçekten kadın yokluğu mu çekiyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bunun nedeni eğitimsizlik mi yoksa Türk erkeği yokluk mu çekiyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sizce Türkiye'de ki erkekler yokluktan dolayı mı bu halde yoksa yetiştirilme tarzları mı hatalı?
Cevapla