Bir erkekten özür dileseniz ve o sadece “ok” yazsa , ne düşünürsünüz onun hakkında?

O kadar söz yazdım, bana yazdığı şey sadece “ok”.

Bir erkekten özür dileseniz ve o sadece “ok” yazsa , ne düşünürsünüz onun hakkında?
Cevapla