Çıkacağım kadınları sıraya koydum iyi yapmış mıyım?

İçlerinden bir tanesini mi seçeyim yoksa hepsini mi idare mi edeyim? Bak ben gizli sormuyorum soruları gizli sorsam tepki vermeyeceksiniz şimdi gizli sormadığım için resmin var ya fotoğrafları resmim var şimdi bana tepki vereceksiniz bu da bir psikolojik durum değil mi
Çıkacağım kadınları sıraya koydum iyi yapmış mıyım?
Cevapla