Sevgilimi sanırım fazla sıkıyorum ben özgüveni olmayan bir erkek miyim?

Arkadaşlar hepinize merhabalar

Sevgilimle güzel bir ilişkimiz var ve bayramda dedesini ziyarete kütahyaya gitti. İlk gittiği zamanlar güzeldi hoştu daha sonrasında bir sıkıntı sezdim garip davranıyor ve sorduğumda söylemiyordu yok diyordu inanmıyordum ama 1 hafta boyunca inkar etti ben zorladım o yok vallaha bir şey dedi meğersem benim biricik sevgilim ona şort giyme dediğim için çok üzülmüş içine atmış bunu oysa ben ona şort giymen şahsen hoşuma gitmez ilerde ailelerimiz bizi öğrendiğinde rahat rahat seninle gezebildiğim zamanlarda istediğini giy ama şu an yanında değilim olamıyorum ve aklıma takılıyorsun dedim he bir şey yapacağından değil ona güveniyorum da erkekler rahatsız ediyor ya beni bir kıza niye bakarsın ki ben bakmam mesele çıplak da olsa kız dönüp bakmam neyse devam ediyorum ben baktım bu soğuk yapıyor var bir şey ben kalktım 16 saatlik yol gittim yanına bir günlüğüne geldim oturduk vakit geçirdik var bir haller belli sarılırken bile çekiniyor siz düşünün bu arada ilk sevgilisiyim bazı konularda bundan ötürü basit düşünüyor kendisi ben iyice üzerine gittim söyle diye bana 6-7 saat düşünüp söyleyeceğim dedi neymiş bu 6-7 saat düşünüyorsun diye söyledim ama fazla takılmadım ve tamam dedim meğerse benim otobüse binme saatimi bekliyormuş ben gidiyorum geri memlekete bunun arkadaşına git söyle onu çok seviyorum canını sıkmasın konu her neyse dedim o da söylemiş ağlamaya başlamış telefonda arkadaşı beni aradı ağlıyor diye ben hemen aradım mevzu ben şort giyme dediğim için uyumsuz olduğumuzu düşünmüş ve ayrılağa kadar gitmiş kafası neyse bu sonradan kendine bi kumaş parçası yüzünden mi bırakacağım felan diye düşünmüş ve geri düzeldi şu an normal davranıyor bende dedim ki sorun bumuydu bana gelip söylesen ortak bir yol bulurduk tabi ki tamamıyla giy demem ama ben sana bir adım atarım sen bana mesela hoş olmayacak bir yerde giyme fakat sıcak olan müsait ortamda giy dedim bunun üzerine canım düğüne kot şort giyip gitmiş köyde oluyor düğün bu arada diyorum kendime oğlum sus sen özgüvensiz misin karışma kıza o neyle giderse gitsin orada hiç bir erkeği yanına bile yanaştırmaz dedim kendime size sorum şu sizce kendimi rahatlatıp ve tamamen bu fikirden vazgeçip şort v. s giyebilrsin senin kararın mı demeliyim yoksa bir nebze de olsa onu bu konuda sıkmaya devam mı etmeliyim korkuttu beni kendi kendine düşüncelere girmiş ve kıyafet harici ters düştüğümüz bir nokta yok ve ben gelişime açık birisiyim sizce kendimi ona göre şekillendirip evet giy deyip nerde ne zaman giyerse giyse içimi rahat mı tutmalıyım yoksa ara ara giyme rahatsız oluyorum yapma gibi şeyler demeye biraz da olsa çok az devam etsem mi? KIZ ARKADAŞLAR LÜTFEN OLAYI EMPATİ YAPARAK YORUMLAYIN TAMAM BİZDE BİLİYORUZ SİZ ONLARI GİYİNCE RAHAT HİSSEDİYORSUNUZ VE ERKEKLERİ UMURSAMIYORSUNUZ AMA BİZDE SİZİ ÖNEMSİYORUZ YANİ AMAÇ SİZİ KÖLELEŞTİRMEK DEĞİL

Sevgilimi sanırım fazla sıkıyorum ben özgüveni olmayan bir erkek miyim?
Cevapla