Yaz için staj yapıcam. Beni işe alan kişi ile linkedinden ben takip etmiştim. Kendisi telefonla beni arayıp stajiniz kabul dedi?

Neyse benim okulum yani sınavlarım bitti ortalamamı yazdım mezun olduğumuz linkedine ekledim yani o kişi bana mesaj attı tebrik ederim gibisinden. Okadsr tatlı bir çocuk ki sizce aramızda bir şey olabilir mi?

Yaz için staj yapıcam. Beni işe alan kişi ile linkedinden ben takip etmiştim. Kendisi telefonla beni arayıp stajiniz kabul dedi?
Cevapla