Beyler böyle bu şekilde giyinen kızla evlenir miydiniz?
Evet evlenirim
Hayır evlenmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kusura bakma ama kapalılar daha fena ben açık olan arkadaşlarım hepsi iyidir karakter meselesi bir insanın dış görünüşüne göre yargılamak kötü birsey çünkü benim bir arkadaşım vardı kız başı acıktı ama hep pantolon giyerdi çevresi tarafından cok eleştirilince kız öyle bir değişti ki herkesten daha iyi giyiniyor su anda gayet bakımlı falan mini giyiniyor hiç bir erkeğe eyvallahı yok kendi halinde zamanında çok küçük görüldüğü için o da açıldı saçıldı ama dünya iyisi biri o yüzden kimseyi kınama
Ben kimseyi görünüşüne göre karakteri demekki bu diyecek şekilde eleştirmiyorum bu şekilde kınamıyorum zaten ne demek istediğimi anlamaya çalışın. Biraz daha çaba gösterin ne demek istediğimi anlamak için belli ki anlayamamış sınız. Ben farkındayım zaten kapalı dan kötü de iyi de çıkabileceğini açık olandan iyi de kötü de çıkabileceğini. Benim söylemeye çalıştığım şey bütün kızların iyi veya kötü kalpli kız fark etmez hepsinin kapanması ve bahsettiğim şekilde açık giyinmemesi.
O insanı tanırsın hayatına dahil edersin bir ölçer tartarsın dersin hani benim sevdiğim açık giyinemez başkaları baksın istemem diye eger seni gerçekten seviyorsa kabul edecektir ama şimdi biz 21. yuzyilda yaşıyoruz ve kizlar açık saçık ve bazı kızlarda sevgilim o kızlara bakmasın diye de böyle giyiniyorlar sevgilimin gözü kaymasın benim neyim eksik gibilerinden çünkü biz kızlar bile bakıyorsak siz erkekler hakkaten bakiyorsunuzdur neticede insansınız söylediğin şeyi anladım ama şunu da unutma erkeksin kadın olsaydın ne demek istediğimi anlardin bir kadın güzel giyinmek bakımlı olmak ister ama kendini gösteren de var kendi içinde yapan da var ama artık toplumu görüyorsun herkes bu şekil giyiniyor kimsenin kapanmasını etek giymemesini bekleyemezsin şahsen bir arkadaşım benim tümöre yakalandı kız bu saatten sonra kendimi mutlu etmek için herseyi yapıcam diyip mini güzel elbiseler falan alıp giyiyor belki olucem diyor içimde heves olarak kalmasin giyeyim diyor al sana bir örnek o yüzden içini bilmen gerekiyor o insanın yoksa bunlar neden açık saçık giyiniyor kapansın demek yanlış olur hayatına almadan önce konuşursun o insanla bakarsın yollu başka amaçlar yüzünden giyiyor okey ama tanıyıp ondan sonra isteklerini karşı tarafa kibarca ilet kiz bile yanlış anlayabilir bana kötü gözlerle mi bakıyorsun diyebilir benim ailem karışmıyor sen kimsin diyebilir o yüzden yumuşak bir dille anlatırsan ve seni zaten seviyorsa senin için de senin istemediğin şeyleri yapmamaya özen gösterir
Olması gereken budur zaten ben de eğer açık bir kıza aşık olursam zaten nazik ve kibarca dile getiricem bunu açık giyinmesini istemediğimi başka erkeklerden kıskandığımı, benim kadınıma başka erkeklerin bakmasını istemediğimi nazikçe dile getiricem ama kabul etmezse sevsem bile yollarımızı ayırmak mecburiyetinde kalacağım. Çünkü ben eğer kadınıma başka erkeklerin bakmasına izin verirsem yazıklar olsun bana bunu şeref meselesi sayarım kendi şerefim için. Ve ben kendi şerefimi "aşk"ıma tercih ederim hiç tereddüt etmeden
Kabul ederse de ne mutlu... Onun da beni gerçekten sevdiğini düşünürüm ve ben de ona iyi bir koca olmak için elimden geleni yaparım 🙂
Cevap
4Cevap
Milletin kılık kıyafetinden size ne? O kız da sizin gibi hıyar beyinle evlenmek için can atıyordu zaten
Düşünce özgürlüğü denen bir şey var ya fikrini doğru dürüst söylersin hakaret etmeden ya da çıkış belli çıkıp gidersin 🙂
Sen milletin kıyafeti hakkında yorum yapacak hakkı kendinde bulabiliyorsan ben de doğru olan düşüncemi söylerim
M. l, öyleyse benim düşüncem de bu
Patlıcan beyinli hadi ordan
Cahil şey yaaa gülünecek haldesin 😂😂
Ayrıca da acınacak halde
Cahil olan sensin milletin kılık kıyafetinden sana ne
Soruyu gizli soracak kadar özgüvensizsin
Ben sadece kötü bir görüntü oluşturduklarını düşünüyorum bunu erkeklerin neredeyse hepsi de düşünür ama işte bazıları sırf kızlara yalakalık olsun diye sizin tarafınızda yer alabiliyor onlara da kanma aslında onlar da sırf yalakalık için öyle söylüyor yoksa aslında onlar da bu durumdan rahatsız. Hangi erkek kadınına başka erkeklerin bakmasını ister ki?
Abi iyi misiniz siz? Kaçıncı yılda yaşıyoruz farkında mısın? Millet uzaya gidiyor siz hala kızların dekoltesini konuşuyorsunuz
Biz ara. p değiliz neden o kültürü yaşatmaya çalışıyorsunuz? Çok istiyorsanız gidebilirsiniz
Klasik cahilce uzay konusu. evet şaşırmadık ezber yapmışsınız adeta. Madem uzaya gidilmesine o kadar meraklisiniz kapanmak zor bir şey değil siz kapanin biz erkekler de uzaya çıkalım ha ne dersin?
Bakan erkek her türlü bakıyor. Türbanlıya da bakıyor türbansıza da bakıyor çarşaflıya da bakıyor her şeyi geçtim bu ülkede damacanaya tcav eden var demekki neymiş sorun kılık kıyafette değilmiş. sen hala ne konuşuyorsun. Kadın istediğini giyer sen bakmamayı öğreneceksin
Ayyy cahile laf anlatacağıma tamam sen sen haklısın der konuyu kapatırım
Arap mı? Normal Türk kültüründe böyle açıklık saçıklik yok ki zaten a benim cahil kızım. Madem Arap değilsin niye Avrupa lilara ozeniyorsunuz biz Avrupa lı da değiliz. Arap likla bir alakası yok boşa çabalama. Türk kültüründe nasılsa öyle giyinin Türk kültüründe ne Araplar gibi çarşaf giyme olayı var ne de Avrupa lılar gibi çıplak giyinme olayı var. Türk kültüründe normal giyim var hani belki biraz araştırırsan belki kafan basar ne demek istediğim konusunda
Sen git 60lı 70 li yılları bir araştır kadınlarımız diz üstüne elbiselerle askılılarla geziyordu. Hiç olmadı yeşilçam filmlerini izle bir bak kadınlarımız nasıl giyiniyordu bir gör.
Söylediklerimin doğru ve mantıklı olduğunu sen de biliyorsun, senin de bildiğine ve bunun farkında olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Senin beynini açıp kanıt gösteremem sonuçta ama sezgilerimle haklı oluşumla buna yemin edebilirim 🙂
Gerçek hayatta senin ve senin gibi düşünce yapısına sahip olan kişilerle karşılaşmamak dileğiyse Gizli Üye ;)
Başka derdin yok kızların kıyafetini mi kendine sorun yaptın
Araştırmışım zaten sen içini ferah tut. Osmanlı yi da bilirim Osmanlı dan önceki Selçuklu zamanını da bilirim araştırmıştım zaten. Seni kandırmışlar. Git yeniden araştır ama sağlam kaynaklardan.
Kılık kıyafetle yaklaşmak yerine iyi bir insan mı diye yaklaşmanızı öneririm :) ne kapalı insanlar var kalbi kötü ne açık insanlar var içinde hoşgörüsü var. Açık kapalı olarak değerlendirmeyelim
Neyse ya senin o cahil kafan basmicak biliyordum zaten ama yine de haksız a haksız olduğunu hatırlayacaksın yoksa yaptığı yanlışları marifet sanacak. Bu yüzden tartıştım seninle.
Bir insan insan mı diye bakıp bakmadığımı nerden biliyorsun? İnsanın karakterine de kalbine de bakarım. Ben her açıdan bir insanı değerlendiririm zaten ama kadınıma başkalarının bakmasına da izin vermem. Bu yüzden seni alacak kocaya şimdiden Allah sabır versin diyorum
Bir önceki mesajımda *haksiza haksız olduğunu hatırlatacaksın olacaktı
Alacak koca derken? Kadınlar satılık değildir kadınlara yaklaşımızı doğru bulmuyorum
Bunca söylediklerimden sadece buna mı takıldın?
Tartışmayı uzatmamaya çalışıyorum
Alacak koca tabi ya ne? Karı-koca kelimesini hiç mi işitmedi o narin kulakların? Nikah memuru da demez mi kari-koca ilan ediyorum diye? Ama nedense karı veya koca dendiğinde zorlarına gidiyor 😂🤣 Bu zekada bir toplumda yaşıyoruz
Tamam ben senin için tartışmayı bitireyim sen de rahat et. Biiir ikiiii üüüççç tıp bitti tartışma 😂
Hocam ikimizin düşüncesi de çok zıt o yüzden size iyi günler dilerim :)
Tartışmayı bitirdim sen hala sürdürmeye çalışıyorsun, neyse umarım artık yorum atmazsin, güle güle 🙂
Allah korusun tabiki, sevgili bile yapmam yanımda dolastirmam bile.
Büyük konuşmayım ama istemem
hayır
öyle biriyle evliyim çok mutluyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?