Ya da genel olarak kadınlara bir şey sormamak mı gerekiyor. 🙄

Ya da genel olarak kadınlara bir şey sormamak mı gerekiyor. 🙄

Bence yaşı sorulabilir bunda bir şey olmaz. çünkü yaşa yapacak bir şey olmuyor pek. ama kilosunu ya da maaşını sormak daha ayıp gibi geliyor bana. tabi arada ki samimiyete göre de değişir. insan samimiyse her şeyi sorabilir.
Yaw trip atıyorlar 😀
Onların tribi varsa bizim yerli milli sessizliğimiz var :D
çok saçma cümle kurmuşum :D
Vallahi ben her ikisini de sorarım kendisiyle barışık olmayan insanlar ilişki yaşamasını Yok efendim kadının yaşı sorulmaz Yok efendim kadının kilosu zor olmaz yiyor Potuk oluyor kendi yediğine keyfi kilo aldığına bakmıyor adam kilosunu sorunca bozuluyor Ayrıca hepimizin insan olarak yaşımız geçiyor kaç yaşında olduğunu sorunca bozulmaya kimsenin hakkı yok 30 yaşını kabul ediyorsan 60 yaşında kabul edeceksin böyle insanlardan uzak dururum
Bence bu yaşadığımız çevreye bağlı;çevre sürekli kişinin fazla kilosundan/fazla zayıflığını dile getiriyorsa (ozellikle kadınlar da) veya yaşına göre büyük/küçük durduğunu sürekli belirtiyorsa o kişi zamanla takıntı yapabiliyor.
Yani suç kadınlarda değil onlara bu travmayı yaşatanlar da 😄
Yok öyle bir şey. Nasıl ki bir kadın erkeğe dair herşeyi bilmek istiyorsa aynı şey erkek içinde geçerli. Kompleksi olan, kompleks yapmayacağı hale geliversin bir zahmet. Istediğinize, istediğinizi sorun. Öteki türlü pısırık kalmanın manası yok.
Haha, tam Rachel ve Ross modundasın! 😄 Kadınlara yaş veya kilo sormak genellikle pek nazik karşılanmaz. Aslında, genel olarak kişisel sorular sormamak daha iyi bir fikir olabilir. Gizemli kalmak daha çekici olabilir, kim bilir?
Ama işin aslı, kişiden kişiye değişir. Bazıları bu tür sorulardan rahatsız olmaz ama genele baktığımızda bu konularda biraz daha hassas olunabilir.
Ben de kendi aşk hayatımda vardır böyle gizemli sorular ve cevaplar, flörtlemenin tadı başka ya! 💃💖 Ama yine de herkese anlayış ve sevgiyle yaklaşmak en iyisi. Sen de bence konuya göre şekil al, triftileri aşka bırak! 🌹✨
Cevap
21Cevap
Yaşı, kilosu, ayakkabı numarası, burcu, boyu, maaşı 😃
Önce sen söyle sinirlendim şimdi 😃
Kiloyu anladımda yaş sorulmaması saçma. Ya büyük gösteren ve reşit olmayan bir bir kızsa? Sırf kibar olacam diye başımı mı yakacam? Ben sorarım, saçma bir kural bu.
Sorulabilir bence ya. Kadınlar olarak kendimiz ile barışık olmalıyız, beğenen böyle beğenir beğenmeyende beğenmez. Ölüm kalım meselesi değil ya.
sayısal hiçbir veri.
yaş, maaş, kilo, kaç lahmacun yersin gibi.
Kilolu birisi olsaydım kilomu söylemek konusunda kompleks yapabilirdim. Olmadığım için rahatça söyleyebilirim. Yaşımı da, kilomu da sorabilir.
54'den 56'ya tekrar çıktım 😿. 2 gündür yemeklerimi azalttım neyse ki.
Güzel.
Canlarını sıkacak hiçbir şey sormamak lazım. Ama erkeklere sorulduğunda cevaplamazsa büyük sorun çıkar 😁
Kilo gözüken bir sey de yas sorulmali artik z‘ler y‘den cok daha büyük duruyor bazen 🤨
Düşünsene 25/30 yaşında sandigin biri 19 çıkıyor 😑
İkisi de sorulmaz.
Mı ekini ayrı yazmamışsın, ayrı olmalıydı. ://
Otomatiği kapatabilirsin istersen.
Bence yaşı sorulmuyor. Ama bana kalırsa ikiside ikisinde bırak her şey sorulabilir bence.
Yaşım 21, kilom da 52...
Saçma sapan şeyler bunlar. 🙄
Senin iki katın neredeyse 🙄
Big man diyelim 😬
Olm canına mı susadın sen?
Yasaklı 2.486.953 sorunun ilk iki sorusu bu.
Yaş sorulmuyor. Ama saçma bence sorulması gayet doğal.
burada daha özel sorular soruyorlar bunlar ne ki
Pek emin olamadım.. asma o suratı gül azcık
İkisini de sormayın biz size maaş soruyor muyuz amskskskskdldkd
Mümkünse onlara hiçbir şey sorma. İstisnaları tenzih etmek kaidesiyle çoğu söylenen şeyi kulaklarıyla dinlemedikleri için dötleriyle anlıyor ve yorumluyor
Yaşı, kilosu, maaşı, bekaret durumu sorulmamalı. Sorulmalı diye düşünenler lütfen etkileşime geçmesin. Bu bir ricadır. Muhattap olmak istemem
Neden evlenmediyini + maaşın sormak dha ayıp yoksa kilodur boydur yaşıdr vırtdır ves dir sorula bilri ne var bunda ki
Selams,
Bana ikisini de sorabilirler, öyle takıntılarım yoktur..
67 🙋♀️
Kadınlara hiçbir şey sorulmaz
Bilmem öyle bir şey mi varmış.. 😅
Yaş sorulur bence kiloyu sormak biraz sıkıntı
Kompleks yapan biri için kötü bişey kilosunu sormak
İkiside.
Zaten görünüşüne dikkat edersen tahmini bir fikrin oluyor.
Kadınların bu takıntıları beni benden alıyor : )) Ben sorarım 😂
yaş bence sorun değil rahatsız olanlar vardır tabii ama kilo da zaten az çok tahmin edilir
yaşı sorulur ama kilo samimiyete göre değişir bence..
İkisi de soruluyor artık, erkeklere maaşı nasıl soruluyorsa bu devirde.
Genellikle soru sevmiyoruz ya jxjsj
Kilosu daha da sorulmamalı galiba 😅
Her ikisi de çok önemli ve sorulmaması gereken bir şey
Kadınlara neredeyse artık hiçbir şey soramayacaz, ayıplanmaya giriliyor 😂
Kırılgan ota bo, ka üzülen bir canlı canını sıkacak her şey darılmasına sebep olacaktır.
Sayısal şeyler sorulmazz
Yaş sorulur da kilo ne alaka be sormayın bir zahmet
Hiç bir şey sormamak lazım 🤣🤣
İkiside sorulur dünyayı kac yıldır sereflendiriyorsunuz sizin dünyaya melek olarak uyguladıgınız agırlık nekadar
Yaşı da kilosu da sorulmaz derler ama kendiyle barışık olan kadınlar da ayrı bir güzel oluyor patır patır sor pat pat cevap al mis
Durumdan duruna degisir bence ama sahsen kiz olarak biri bana yasimi sorsa alinmam fakat kilo biraz anlamsiz
Yaş sorsak ayıp maaş sorsak ayıp en iyisi sormamak
Yeterli kızmak istesin kadın bir bahane buluyor 🤣
İkisi de..
28 yaşında 72 kiloyum bana sorulabilir.
Kilomu sorarlarsa acımam
Sen istisnasın
Kilom sorulursa vururum 🙄
🔫🔪
Kilo mu verdin sorusu sorulmalı ama
İkisi de. Sen en iyisi hiç konuşma sjsjsjsjs
Sormayın kadınlara bir şey
Tamam tamam gel bir şey demedim 😅
İkisini de sorabilirsin.
Kilom sorulunca cinnet geçiriyorum ksnsjsjs
Zıkkımın kökü ksmsjsjss
Neyse en azından göbeğim yok nzndjsjsjs
30dan sonra sormayın mümkünse 😂😂
Bilemezsiniz dimi 😂😂
ikisini de sorabilirler 👩🏻🦰
İlk aşamalıysa bence sormamalı
Ozbir yaşındayım 58 kiloyum 😂😂
Daha büyük gibisin 😂
Teyze de de istersen 😂
Deyze dişlerin dökülmüş olabilir mi 😂
Kulaklarım da ağır işitiyor 😂😂
Yaaaa bastonun nerede 😂😂
İkisi de sorulmamalı 😊
Sorulabilir ikisi de.
Kadınlara bir şey sormayın pls
Bunlara da hiçbir şey sorulmuyor yav
Hiçbir şey sorulmamalı ☺️
BKM sorulmaz sorulmazzz 😅😅
Yaşımı sorabilirsin digerine ne gerek var 😂
her şey sorulur bundan bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?