Selam can canlar 😆
Bitmiş ya da devam etmekte olan ilişkilerinizde küs kalma süresiniz uzun mu olur?


Selam can canlar 😆
Bitmiş ya da devam etmekte olan ilişkilerinizde küs kalma süresiniz uzun mu olur?


Küslük bana göre tamamen zaman kaybı sevdiğim insanla aramda. Sorunlar olabilir, uzun zaman susmak ve kenara çekilmek çözmekten daha zor olan kesinlikle. Ben hayatımda biri varken maksimum birkaç saat uzak dururdum sakinleşelim ve sonra konuşup çözebilelim diye.
Gönlüm küs kalınmasından yana değil fakat olması gerekiyorsa küslük iyidir. Sebebi ise küs olan ayrılmak istemediği için gönlünün alınmasını bekler. Bu olana kadarda sabırla bekler.
Devam eden ilişkilerde her tartışmada ayrılık kararı alanların ilişkileri kısa sürüyor. Bunu önlemek adına ise küs tribine girmesini daha mantıklı buluyorum. Belki de aşkta ki en mantıklı şey küslük..
Ya Ben öyle nasıl söyleyeyim büyük bir aşk tecrübesine sahip bir insan değilim uzak mesafe ilişkisiydi birkaç saat mesela küserdik kavga ederdik ondan sonra barışırdık ya da bir gün falan konuşmazdık yani öyle bir şeydi ama tabii o zaman çocukluk diye şu anda mesela 33 yaşındayım böyle şeylere hevesim kalmadı Bir de küslüğün nedeni kavga etmemizin nedeni önemli
Küs kalamıyoruz ki
Cevap
27Cevap
1 2 gün küsmüştüm geçen hafta sonra kendimi kucağında kikirderken buldum
Süper 😍
Hiç sevgilim olmadı maalesef.. olsa da ona küsmem zaten
Ben küs kalmam. Tartışma ve hararet soğusun diye bir süre susarım. Sakinleşince tekrar yazarım.
En doğrusu da bu
Eski sevgilimle en uzun süre küs kaldığımız zaman 6-7 ay falandı da sonra kendisi küsünce o süre tekrar başlamış oldu diyelim ki zira bu sefer sonsuzluk rekoruna doğru mu gidecek yoksa başka bir şey mi olacak artık Allah bilir.
Sevgilim olmadı, ben küsen bir insan değilim hiç. Küsmüşümse iş bitmişdir, naz yaparım biraz ama trip atmam.
Uzun kuslukler bana göre değil. Sevgilim de olsa arkadaşımda olsa ya bitiririm ya da bir iki güne barisirim
Ben küs kalmayı hiç sevmem ilk fırsatta anlaşırım ortak bi yol bulurdum sevgilimle/ eşimle 😍
Küslük bir kaç günden fazla sürüyorsa o ilişkiden hayır gelmiyor.
Ayrılık süresi 6 ay oluyor ama sevgiliyken ve kusmussek çok sürmüyor kimsede
Ben küs kalmaya dayanamam derken 4 gün oldu jsjsjs umursamiyorum artik yapmasaymış
Hiç sevgilim olmadı ki küs kalıyım zaten insan sevgilisiyle neden küs kalır anlamıyorum
Ben küs kalamam ya
5 6 ay daha sonra da barışıp devam ettik ama ben bununla devam edemem deyip ayrıldım
5 dakika yüzsüz hemen arıyoo🤣🤣🤣
Seviyor demek ki niye yüzsüz olsun
Şaka yaptım ya🤣🤣
Çocuklar küser
Hayatda hiç küs olduğum insan yoktur
Seni çok seviyor demek ki kıyamıyor dayanamayıp arıyor kıymetini bil olur mu? Kin tutsa , uzatsa inanki çekilmez.
Gece uyurken keser valla 🤣🤣🤣
Yok ben zaten kimseye kıyamam
Dhdgdf
Ya profil resmine bakınca canım sigara çekti ne güzel içiyosun öyle yakayım bitane yılışık deme hemen harbiden canım çrkti🤣🤣🤣
😂😂😂
Ya neolur bi sigara içip çıkacam atarsın geri🤣🤣🤣
Çok yılışık çıktım demi tamam tamam bende bırakırım sigarayı😡
Sigaranı içecem diyemi korktum çok ayıp ama var benim sigaram 🤣
Gönlümü alması için çabalaşması gerekiyor
Kin mi tutuyorsun
Kin değilde naz var azcık🤦♀️
Anladım sgdfd
Küslük olayı olmaz ya biter ya gideriz kahve içmeye gönül alma olur 😶🌫️
Eşimin çorabın dan tiksinmiştim 15 dakika küs kalmıştık en uzun bu
Hiç küsmedik biz sjcdcjs
Herkese göre değişir. Ama genelde küs kalmam.
Küsmem fırsat da vermem
Küs kalmayı hiç sevmem. En fazla iki üç saat
7 yıl oldu sonsuza dek sürecek
Sevgilim yok ama olsaydı küsmezdim.
Sevgilim olmadı
Benim hiç sevgilim olmadı
Bilmem uzun suredir yok
2-3 saat falandı herhalde maksimum.
Küs kalmam ben ayrılırım.
Yaklaşık 25 yıldır sevgilim yok
Sevgiliyle küs kalınmaz
Evet ama küs kalanlar var hatta eşler bile
Kısa süreli olabilir ama uzun olursa eşleri soğutur
Katılıyorum
Ben asla kalamam şahsen
3 saaten sonrasını kabuk edeme yol veririm
Bir haftadan sonra si sevgilim sayılmazzz
1 gün sabahtan akşama kadar sanirim.
Bir küsüp birdaha barismadigim oldu 😅😅
Bi daha barışmamak üzere sildim onu hayatımdan
Birkaç saat
1 hafta
Akşama kadar :)
küsersem, eski olur
Sanırım 1 kaç saat
2 ay
Hiç küsmedik
Sağlıklı bi ilişkimiz var :d
Sizin gibi toksik değiliz :d
2 senemiz oldu, tartışıyoruz ama büyük kavgamız olmadı hiç. Küsmedik de. Küsmek biraz çocukluk gibi geliyor bana. İlişkimiz kusursuz demiyorum. Normal yetişkin kendini geliştirmiş insanlar gibi konuşarak anlaşıyoruz sadece. Naz, trip, küslük yok bizde. Böyle bi ilişkim olsa bitirirdim, hayat çekilmez
Çevremdeki olgun insanların sağlıklı ilişkileri hep bu şekilde. Bahsettiğin kavgalı küskünlüklü ilişkilerde tarafların en az birisinde ağır psikolojik problemler var. Çok da uzun süremiyor zaten o ilişkiler. Kavgaların şiddeti arttıkça, konuşup çözmek yerine küstükçe, en sonunda ayrılıkla bitiyor maalesef
İlişki anlayışın bu şekildeyse üzüldüm senin adına. Umarım hem kendi akıl sağlığına kavuşursun hem de daha sağlıklı bi ilişki kurabilirsin partnerinle
1 ay
Sevgilim yok 😂
Uzun sürmez
2 saat 23 dk
2 ay
1 gün
2 gün
4 ay hocam
kus kalmadan ayrılmamız GDDHNDBX
1 ay
5 ay
Küs kalmıyoruz
Küs kalamam
2 ay.
10 yil
8 ay
20 yıl hala küsüz
1 gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?