Herhangi bir insanla en uzun ne kadar süre küs kaldınız? Şu an hâlâ küs müsünüz oksa barıştınız mı o kişiyle?

#MünzeviBayan


Küsmüşsem bunun affedilemeyecek sebepleri vardır, ömür boyu sürer o küslük. Durduk yere ya da saçma ve ufak sebeplerden kimseye küsmem.
Uzun süre küs kalkamıyorum.
Kısada olsa şiddetli bir küslük oluyor.
2-3 saat..
Hiçbiri ile barışmadım. Çok inatcılar..
Aklımda neredeyse ne kadar duş aldınız diye okudum :) Ben çok küsme işini beceremiyorum, hemen gevşiyorum
Cevap
21Cevap
şu an kendi kendime bir küslük yaşıyorum sevdiğim kişiye karşı. Onun haberi yok. Ben kendi içimde küstüm. Muhtemelen de çok uzun sürecektir. Onun dışında kimseyle küs kalmam. Direk silerim.
şu an halaa devaam ediyor küslüğümüz yıllardır devam ediyor ama çokta tınnnnnnnnnnn diyorum o yoluna ben yoluma karşıma çıkmasın yeter
Bir insanla demiyeyim de..
Aile bireyimle yaklasik olarak 15 yildir konusmam.. :/
3 yıl. Halbuki ortada küsülecek bir mevzuda yoktu. Benim ona küsesim varmış herhalde
Küs kalmak biraz çocukça geliyor bana konuşmamak derim ben ona. Kıyamet sabahına kadar konusmayabilirim. Ve var öyle yıllardır konuşmadığım 2 3 kişi
Sevdiklerime ne kadar kırılsamda küsemiyorum ben ya kıyamıyorum
Kimseyle küs kalmam. Varsa bir sorun iletişimi keseriz.
Küs kalamam pek. Bir kişi var yıllardır konuşmadığım.
Kavga edip arkadaşlığımı bitirdiğim kişileri saymazsak en fazla iki hafta falan.
yaptığı yanlıştan dolayı 15 senedir görüşmediğim arkadaşım,
4 senedir selamlaşmadığım akrabalarım var..
Küslükten değilde en yakın arladaşımı 40 gün engellemiştim
13,14 yaşında küsmüş olduklarım var hala konuşmuyorum yaş 23
Şu an küs olduğum kimse bildiğim kadarıyla yok.
Kolay küsmem küsmüş isem ölüsü ölüme dirisi dirime gelemez..
4 yıl filan küs kaldım ve daha sonra barıştık.
İsimlerini unutacak kadar
Hâlâ konuşmadığım iki insan var 10 sene olmstr
1,5 sene ve hala da konuşmuyorum.
10 yila yakin hala da kusuk
Ömrümün sonuna kadar kalabilirim
7 yıldır küsmüşüm. Hesapladım da.
hatrlamıyorum bile tarihi ismini simasını
Belki 1 gün.. kus kalmam kimseye
Erkek adam konusmayi kestiğiyle bir daha konuşmaz
Küsüz en yakin kiz arkadasimla. buyuk hata yapti
Hala konusmadigim insanlar var..
Kimseyi küsecek kadar önemsemem.
Konuşmadığım süre iki yıla yakın ama küs degilim
Ölümlü dünya, küs kalmaya değmez..
En yakın dostumdu yaklaşık 10 yıldır küsüz
Çok oldu hala da öyleyiz hatta küslükden öte
en son ne zaman küs kaldığımı bile hatırlamıyorum
Ben şu an da susmaya çekilenlerdenm
Küs olduğum birisi yok
Kimse ile küs kalmam ben kız ayool
kimseyle küs kalmam silerim
1 ay
O kus kaldı 11 sene oldu
6 ay
2 bucuk yil oluyor
3 ay falan
30 dakika 😂😂
2 yıl.
17 Yıl oldu...
6 yıl
7 yıl +
2012- günümüz
2 gün.
En fazla 3 gün :D
3 sene
küs kalamam ben
Hic hatirlamiyorum
20 yıl kadar.
hala küsümdür
Hala küsüm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar