Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimle cinselik yasamasik elimi dahi tutmadi terketti beni simdilerde nicin ugrasyir benimle amaci ne
Eski sevgilimin benimle ugrasmasin amaci ne cinselik demeeyin elimi bile tutmadi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bişey olmadı mı
Yok
Ben soruyu anlayamadım
Eski sevgililmle birsey yasamadik terketti beni simdi niye ugrasiyir amaci ne
Takıntılı demekki
Olabilir
Nasıl uğraşıyor ki
Ne bilim laf atyor ablasina gisteryir gibi
Ergen mi cocuk
Yok be buyuk adam
Hareketleri neden 17 yaşında bir çocuğun davranışı gibi
Bilmiyorumki ne istuor bilsem
Net konuşmaya denesen ya da çok kafa yormadan yoluna bak gitsin engelle
Ben onu seviyorum
Olgunlaşmamış bir insanı sevme bence sana zarar verir
Ya olgunlasmamis deyil. degisik tuaf bir adam
Bana olgunlaşmamış gibi geldi
Neypicam ben sevoyorum onu
Konuşmak onun kendisini daha iyi anlatmasini en azından saglaman gerek
Ama suclu o ben onun konusmasini istyrum
Tamam işte onu konustur diyorum bende derdi neyse anlatsın açık olsun üstü kapalı anlatmasın
Yuzvermiyorumki konusturayim
Süründurme işte çocuğu konuş
Hahah sururmesem olmaz ama cok cektitdi bana kiymetimi bilsin
Sen bilirsin ama bu iş böyle kavgaya dönmesin küskünlük daha derin olmasın diye dedim
Kusunluk uzun surdu zaten bayago boyleyiz
İşte böyle olmak yerine biraz barışmaya yönelik konuşup sorun giderin
Ama o beni terdip arkamdan gurur kirici konuskus
Ama sen hala onu istiyorsun bu da doğru değil ya sen sileceksin ya da tüm bu geçmişi konuşup yeni yol çizip cizmemeye karar vereceksin olay biraz sende bitiyor
O konusun ugrascagina
Ywda ugrasmasin
Sende o zaman olaya tavır göster hem umurunda hemde değil gibi görünme
Guzel lafti
Bagirayimi yani milletin icinfe
Tepkin olsun nasıl olacağı sana kalmış ama anlasın yanib
Evetde tepkim oldumu ne olcak peki?
Belki o da kendini açıklar
O birssy aciklayamaz özür diler anca onda o yurek yok korkagin teki
O zaman korkak bir erkekle işin olmasin
Işte sevdim onu unutamiyoru. m
Unutursun kimler kimleri unuttu acı çeksen de bitecek zamanla
Ohooo cok zaman olfu
Böylede bir anlamı olmuyor ki
Haklisinda sorun bende deyildi ondaydi terkeden oydu hatali ben olsam haklisin git konus demekle
Terkeden oysa zaten giden ne zaman geri gelmiş ki
Gelen var eski sevgilerimizle gelmisti
Olsun o gelmesin her olayı her kişiyi aynı olarak bakma bir kaç istisna var diye herkeste olqcak degil
Benimde bir gururu var ama nasıl ayaklar altına alyin aldım diyelim bu sefer ciddi düşünmezdim benimle gir gir yapar
Ee ne yapacaksın o zaman
Bilmiyorum çaresizim bu konuda zaman ilerledikçe ileryor
Anlamını kaybediyordur ama zaman içinde de
Bencede keske baska birswy olsa yaocgim
Başka secenegin yok işte olsa seçenek bende sunarım
Ben kendinde bekliyrum belkide o benden bekliyor
İkinizde birbirinizden bekleyip durun o zaman
Be simdi emin deyilim adamdan bekliyormu bilmiyorum
İşte bak başa sariyoz yine bende diyorum ki kafanda kalmasın işte konuş olay birsin
Bitsin
Ne diyim seni unutmadim cok sevoyorumu
O da çok teslim olmak gibi olur ya bilemedim
Tip caresiz bu konuda😅
😂😂
Deeigin gibi teslim olsam daha kotu parmaginda oynatir beni
İşte onun için bence orta nokta bulmak gerek
Bende onu diyorum sana sende boyke uzar gider diyirsun
Konuşmaya gitmiyorsun o gelsin diyorsun ama o da gelmiyor o terk etti zaten diyorsun nasıl olacak
Hahhh tmmda niye ugrasiyir diyorum
nne diyosun ya
Eski sevgilimle cinselik yasamadik terketti beni simdi niye ugrasyor amaci ne
Ne bileyim ben sen takıl peşine sevişmek istiyorum de