Sevgilin varken eski sevgilinin sana ulaşmaya çalışması?

5 yıllık sevgilim vardı cidden çok temiz çok güzel sevdim oda sevdi çok zorlukla ilişki yaşıyorduk fakat bana yapılmaması gerekn bir hata yaptı, yıllarca onun gelmesini bekledim yanıma geldi vaktini geçirip beni heryerden engelleyip çekip gitti, çok zor toparladım ama insan yaşanılan hiç-bir şeyi unutmaz hala bir yanım acıyor, ama Önüme bakmaya çalışıyorum şu an hayatımda başka birisi varken bana eski sevgilim kaç kez ulaşmaya çalıştı çok pişman olduğunu çok sevdiğini unutamadığını vs. dedi ama iş işten geçti bitti o sayfa kapandı şu an hayatımda 1 buçuk yıldır birisi var iyisiyle kotusuyle devam ediyor, fakat bu kişide zamanla bana acı vermeye başladı anlayacağınız kimseye kendinizden çok değer vermeyin, yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi birşey benim ki...
Sevgilin varken eski sevgilinin sana ulaşmaya çalışması?
Cevapla