Arada sadece avm de oturup kendi başına kahve içiyosa sadece bide geziyosa ama ortamı yoksa
Ben çirkinim galiba hiç yanaşan yok
Arada sadece avm de oturup kendi başına kahve içiyosa sadece bide geziyosa ama ortamı yoksa
Ben çirkinim galiba hiç yanaşan yok
Cevap
11Cevap
Şimdi yamaşsak imdan sapık var dersiniz o yuaden uzak duruyoruz yani 😂🤦
Bütün kızlardan uzak duruyosunuz he? Yeme beni. :/
Belki inanmican ama kız eli daha. Tutmadım Ben canım 😌
Olabilir bende tutmadım. Bana da kimse inanmaz ama olmadı yani.
Aman da tatlıymışım güzelmişim neden olmamış. Ya olmadı işte gelen yok. Gelen olsa olacak. Ben mi gidecem prenseslere?
Tabikide hayır ama beğendiğin varsa sende adım atabilirsiniz tabikide ☺️
Bana dm den yazar mısın?
Yok teşekkürler netten tanışmam kimseyle
Reel den de sana yanaşan yok ilerde reel olur belki anlaşırsak..🌿🌹
Ya işte reelden yanaşsın istiyorum. Yok istemiyom saol
Hade reelde buluşalım o zmn 😂🤦
Istemiyom dedik ya.
tamam 🤦
Nasip kısmet işi olduğundan bir de yüzünü bilmediğimiz den bir şey söyleyemeyiz.
İyi de nasibin sırrını bilen illaki biri var. Ama kimse yazmıyor şu şöyledir diye.
Bence siz erkekler olarak ya çok aşırı güzel birine yanaşırsınız ya da çingene gibi çan çan durmadan konuşan birine.
Anlamıyom kafa yapınızı.
Yanaşma konusu çirkin oluşundan değil, erkeklerin artık bundan bile çekinmesinden kaynaklı.
Eeee hiç olmicak mı yani? Okulda benden hoşlandığını erkeğe hep gülümsedim. Gene de cesaret etmedi.
Benden hoşlandığını düşündüğüm *
Olmaz diye bir şey yok. Olur mutlaka.
O niye cesaret etmedi o kadar gülümsedim o da güldü hatta.
Bilmiyorum
Cikar tabiki neden cikmasin
Ben çirkinim işte demek ki. Çok üzücü ya
Ee niye gelen giden yok? Dik duruyorum. Bakımlıyım. Sert durmuyorum. Sakinim. Normal davranıyorum.. Ula daha ne?
Hepsi mi a. ptal :) kimmmmse yok kimse. Erkek sinek yok.
Bi tanesi akıllı çıkar en azından.
Valla bilmiyorum.
Avmde oturuyom yok.
Okulda gülümsüyorum. gene yok. İmalı laflar ediyo bakıyo filan ama gelmiyo.
Aah ah.
gelir o sana tasalanma
Umarım
Arada bi 101'e BİM'e bari git ula
Gidiyom
Ne güzel serin serin
Özellikle BİM ohjh buz gibi
Anjdjfjnfnf
Vardır bir yerlerde seni bekleyen
Beni beklemesin artık, bana gelsin. Ben mi gidicem? Yıllardır yalnızım sevgilim olmadı ki
Aşko kuşko ol
Iyhh a. ptak değilim
çıkmaz
Bence çıkar ama bana çıkmıyor çirkinim demekki. Sadece fiziğim güzel
Evet çıkar
Ben çirkinim :( off
Benim hiç yok ama erkek sinek bile yok reelde. Sorun ne inan bilmiyorum. Bakımlıyım dik duruyorum sakinim.. Anlamıyorum gece gündüz düşünüyorum.
Düşünmeyince de olmuyor anjsjfjfjjf
Bende öyle yapayım bari
Demekki çirkinsin
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, hemen öyle düşünme kendin hakkında. 😌 İnsanların dış görünüşünden çok, enerjisi ve kendine olan güveni çok etkili. Nasıl bir ortama girersen gir, eğer enerjin pozitif ve özgüvenin tam olursa, mutlaka birileri dikkatini çeker.
Güzel bir kızın kısmeti çıkar mı diye soruyorsun, tabii ki çıkar! Ama sadece fiziksel güzellik değil, iç güzellik de önemli. Kendine iyi bak, kendiyle barışık ol ve sosyal ortamlarda birazcık daha kendini göster. Daha da önemlisi, bir şeylere çok takılmadan yaşa, çünkü aşk genelde beklemediğin anlarda karşına çıkar. 💖 Kocaman sarılıyorum buradan!