Güncellemeler
+1 yıl
Benim ailemin maddi durumu iyi buarada esprisine neyse ilerde evlenince sen ödersin falan dedim o zamanda baban öder dedi.
8 aylık bir ilişkim var ağustosta istemeye gelecek ailesi ciddi bir ilişki ancak sürekli konu paraya geliyor. 8 aydır 50 kere söylemişimdir artık bir küçük çiçek bile almadı. Dışardan koparıp verse yine sevinirdim. Cerrah kendisi araba aldı borca girdi diye sürekli evinde oturuyoruz yemek almasın diye birkaç buluşmadır ben yapıp götürüyorum ona. Dün de antalya da 2 günlük tatile gidelim dedik uçak biletimi aldım oteli de bana ödettirmeye çalışıyodu bakmadım bilerek onu denemek için oteli 9 bin tlye ayarlar ayarlamaz ibanını attı yarısını at dedi. Tamam yarı yarıya olurda hemen iban atılmaz çok şaşırdım tavrına. Ben olsam bunu ben odedim sonrakini sen odersin vs derdim hemen isteyemezdim utanırdım. Sürekli para hesabı yapması canımı sıkıyor. Dayanamadım söyledim bunu dün. Sizce haksızmıyım yorumunuzu alabilir miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Nereden buluyorsun böyle sunepeleri... mahkummusun ona... sonu yok... ayrıl bir an önce... ayrilamazmisin...
5 bin tl çok para değil günümüz koşullarında , ki ağustosta söz yapmayı ilerde evlenmeyi olanladığın biri için bence söz konusu edilmez. Ben ödesem 5 bin tl at diyemezdim ya. Bir sonrakinde sen ödersin ödeşiriz derdim. Utanırdım. Şimdi tatile gitsem yemek yesek kim ödeyecek onu dert ederdim stresten eğlenemezdim bile. İptal edip tüm parayı attım ona
Mevzu para degil kisiliksizligi... dangalak gorgusuz...
Kusura bakma özür dilerim ama bu adamdan bir cacık olmaz
Sen dayanamayıp söyledikten sonra verdiği cevabı merak ettim ben
4/5 bin tl çok fazla paraymış ödeyemezmiş. O yüzden iban atmış anında. Ben de gelmek istemiyorum artık diyip iptal et lütfen dedim tüm parayı attım ona. Derdim onun ödemesi değildi parasın söz konusu olması canımı sıktı.
Yol yakınken sen düşün bu evlilik işini bence
Ciddimisin sen falan dedi. Demekki param için benimle birliktesin olmasa gideceksin falan dedi. Para için olsa ondan bir sey talep ederdim dışarda yemeğe para gitmesin diye 1 aydır kendim yapıp götürdüm. Tatile gidiyoruz çok para değil ya 2 kişi 9 bin tl öder ödemez 4 bin 500 ünü at diye iban atılmaz. Bu sefer ben ödedim sonrakini sen öde dersin. Ben tatile gidip napıcam yemek yiycez kim öder diye strese mi gireyim
Gözüm parada olsa tüm parayı atmazdım ona. Attım ben gelmiyorum dedim.
Bir de ben de doktorum ailem de zengin ben de acaba param için mi benle evlenmek istiyor diye düşünmeye başladım söyledim de bunu ona
O sonradan görme biri bence paragöz biri olmasa fesat biri olmasa böyle düşünce içine girmez
Ya doktor olabilirsin o senin mesleğin aileden de kalabilirdi oranın önemi yok konu bu karşındaki insanın karakteri bozuk
Çok haklsıın. İptal etmem doğru mu oldu sence. Ve direkt söyledim her şeyi ona
Zaten istemiyorsa ayrılır diyorum artık , değer veriyorsa düzeltir kendisini.
İptal etmen çok iyi olmuş ama bu insanın düzeleceğini düşünmüyorum cahil bir insan değil ki bunu anlaması akıl etmesi lazım ve söylemen de tabii ki iyi oldu içine dert olmaz en azından yapılan yanlış anlaması lazım
9 bin tl param gitti ama neyse en azından bu yüzünü görmüş oldum diyorum. Tecrube diyelim
O adam sana o parayı vermez gider bin liraya çiçek alır ya da ufak bi hediye alır gerisinin üstüne yatar anlattığın gibi biriyse onun karakteri sıkıntılı çunki böyle yetişmiş
Evlendiğinde çok büyük bir problem olacağını düşünüyorum para konusunun..
Aşık olsa gerçekten sevse 4 bin tl gözüne gelmezdi. Söyledim bunları ona pişmanda değilim tatile de gitmeyeceğim istemiyorum artık diyip tüm parayı attım ona. Derdim para değil benim başka mevzu
Ben seni anladım ☺️
Nerden buluyonuz bu yarmalari 😂
4 bin tl çok fazla paraymış ödeyemezmiş, yahu bu sefer o ödedi elbet tatile gidecektik sonrakinde ben öderdim anında iban atmak bana ayıp geldi. Söyledim ve gitmekten vazgeçtim iptal et dedim tüm parayı attım ona
Belkide daha önce travması vardır harcatmistir kendini ‚ garantiye almadan evlenmeden maddi olarak açmak istemiyodur kendini
Bunu bana söyleyebilir ama evlendikten sonra da baban öder demenin esprisi bile olmaz. Kadın olarak tabiki eşimin maddi olarak güçlü olmasını isterim bu ondan yararlanmak istediğim anlamına gelmiyor benim de maddi imkanım var. Ama ufak şeylerin bile hesabı yapılmaz
Yedirmem kendimi diyor