8 aylık bir ilişkim var ağustosta istemeye gelecek ailesi ciddi bir ilişki ancak sürekli konu paraya geliyor.: ?

8 aylık bir ilişkim var ağustosta istemeye gelecek ailesi ciddi bir ilişki ancak sürekli konu paraya geliyor. 8 aydır 50 kere söylemişimdir artık bir küçük çiçek bile almadı. Dışardan koparıp verse yine sevinirdim. Cerrah kendisi araba aldı borca girdi diye sürekli evinde oturuyoruz yemek almasın diye birkaç buluşmadır ben yapıp götürüyorum ona. Dün de antalya da 2 günlük tatile gidelim dedik uçak biletimi aldım oteli de bana ödettirmeye çalışıyodu bakmadım bilerek onu denemek için oteli 9 bin tlye ayarlar ayarlamaz ibanını attı yarısını at dedi. Tamam yarı yarıya olurda hemen iban atılmaz çok şaşırdım tavrına. Ben olsam bunu ben odedim sonrakini sen odersin vs derdim hemen isteyemezdim utanırdım. Sürekli para hesabı yapması canımı sıkıyor. Dayanamadım söyledim bunu dün. Sizce haksızmıyım yorumunuzu alabilir miyim

Güncellemeler
+1 yıl
Benim ailemin maddi durumu iyi buarada esprisine neyse ilerde evlenince sen ödersin falan dedim o zamanda baban öder dedi.
8 aylık bir ilişkim var ağustosta istemeye gelecek ailesi ciddi bir ilişki ancak sürekli konu paraya geliyor.: ?
Cevapla