
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet. Sizin gibi abazanlar egomuzu fazlasıyla şişirdikleri için, yüz vermeyenler daha değerli oluyor. Keşke bütün erkolar öyle olsa da, biraz dengelense toplum. Sürekli peşimizden koşunca ne anlamı kalıyor ki? Şey gibi düşünün: Zengin birisinin, kolaylıkla aldığı şey mi daha değerlidir yoksa fakir birisinin zorla aldığı bir şey mi daha değerlidir? Bizimki de o hesap.
Cevap
6Cevap
Kesinlikle doğru yüz vermeyince yazıyorlar biraz ilgilenince kaçıyorlar
Yani ilk başta ilgi çeker ama sonuçta hayat kısa, fazla naz aşk usandırır, belli süre sonra bırakırız. Ama ilk izlenim için ideal.
Kaçan kovalanır yüzyıllardır böyle bu yeni mi öğrendin
Pembe kravat takmış adamı da bı beğenmeyin ya😂
Kadınları anlamak çok Zor
Hayir ilgilenen erkegi seviyoruz
Evet genelde öyle oluyor.
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?