Çok sevdiğim ve bana yeteri kadar ilgi göstermeyen, devamli ayril bariş ilişki yaşadığımız, benim hep çaba sarfetmek zorunda kaldiğim eski sevgilimle 10 gün önce yine ayrildik. Beni arayip "bizden olmayacak Allah yolunu açik etsin" dedi. Ben de sen bilirsin tamam dedim kapattik.
Ben yeni biriyle taniştim , normalde teklifleri hep red ederdim ama artik umudum yok bitti diye kabul ettim. Gayet de iyi anlaştık güzel gidiyor. Ama tabi çok yeniyiz.
Birden bugün eski sevgilim aramaya başladı açmadım hep meşgule bıraktım. Normalde bir kez arar bir daha aramaz, ama bu sefer üst üste birkac kez aradı. Çok şaşirdim. Açmadım. Napıcam bilmiyorum. Kafam karıştı.
Siz bu durumlarda napıyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer