Herkes şu kızla konuştum bununla çıktım diyor nerde bu kızlar ben kimseyle konuşamıyorum?

Ağa ben 23 yaşındayım bir kere bile bir kızla arkadaş olacak kadar bile samimi olamadım 7 yıldır da bir tane bile kız ile iletişimim olmadı ama millet şu kızla takıldım şu sarmadı ya da kızlar diyor ki o çocukla konuştum sunla date bunla flört lan nasıl nasıl bana neden gelmiyor. Gerçekten kızlar erkeklerle konuşuyor mu yüz veriyor mu?
Herkes şu kızla konuştum bununla çıktım diyor nerde bu kızlar ben kimseyle konuşamıyorum?
Cevapla