Sevgilimle 3 aydır sevgiliyiz ama bana karşı eskisi gibi değil, soğuk davranıp kısa kısa yazıyor benden mi sıkıldı sizce?

Eskiden sevgilim benimle konusmak gec saatlere kadar uyanik kalirdi ama artik bunu bile yapmiyor bunu gectim bazen gunaydin mesaji bile atmiyor

Gun icinde de kısa kısa yazip soguk yapiyor acaba benden mi sıkıldı

Sevgilimle 3 aydır sevgiliyiz ama bana karşı eskisi gibi değil, soğuk davranıp kısa kısa yazıyor benden mi sıkıldı sizce?
Cevapla