İnsanların gerçek yüzünü gördükçe çevremi azalttım, uzaklaştım. Ailem harici artık muhatap olmak istemiyorum. Peki ya sevgilim?

Sevgilim var ve artık bu tutumum ona da yansıyacak gibi onu hâlâ seviyorum ama sanırım ondan da soğudum. Soğumadım gibi de bilmiyorum. O kadar çok şey yaşadım ki ailem dışında artık kimseyle muhatap olasım gelmiyor. Her şeyden soyutlayıp kendimi sadece kendime odaklanmak kendimi geliştirmek istiyorum.

İnsanların gerçek yüzünü gördükçe çevremi azalttım, uzaklaştım. Ailem harici artık muhatap olmak istemiyorum. Peki ya sevgilim?
Cevapla