Düşünmekten uyku uyuyamıyorum sizce benim bi hatam var mı?

1 ay önce evlendik evlenmeden önce 2 aydır beraber yaşıyorduk beraber yaşadığımız dönemde her şey çok güzeldi işine gidip geliyordu bende evdeydim birbirimize saygımız sevgimiz vardı fakat sonrasında beni aldatti. Ben bunu tesadüfen öğrendim. Öğrendiğim zaman sinir krizleri geçirdim bağırdım çağırdım sövdüm, kendisi hatasını kabul edip benim yanımda durdu. Aradan 10 gün falan geçti bu sefer aldattığı kız bunun peşini bırakmadı. Bana ulaştı. Bana beraber oldukları videoları fotoları gönderdi. Ben eşimi affetmek istiyordum o yüzden yuttum her şeyi. O şehirden taşındık. Yeni bir sayfa açmak için. Fakat her şey daha kötüye gitti. Bu sefer artık bana tahammülü kalmamıştı. Mesela o kızın konusunu açınca artık bana bağırmaya başladı. Bir gün yine o kızın mevzusunu açtım ve sinir krizi geçirdi çok zor bir gün geçirdi cinnet geçirdi diyebilirim. Ben de o günden sonra o kızın mevzusunu hiç açmadım. Yine şehir değiştirdik. Her şey güzeldi. Sadece güven problemlerim vardı. Taşındıktan 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Kendisine söyledim. Fakat sevinmedi. Eve geldiği gibi eline telefonu alıp telefonla oynadı. Sonra uyumaya geçtik. Uyandım sabah ve hastaneye gitmem gerektiği için kendisini uyandırdım. Uyandırdıktan sonra bir anda “ya beni niye bu saatte kaldırıyorsun s**ktirgit” dedi. Şok oldum böyle bir tepki beklemiyordum. O öyle diyince cinlerim tepeme çıktı yüzükleri fırlattım “sen s**ktirgit” dedim. Sonra 1 hafta konuşmadık. Doktora gittiğimde şunu dedi “kalkıp 6 tane doktora 4mını açıyorsun hamile misin değil misin belli değil” yine kıyamet koptu. Ertesi gün sanırım pişman oldu eve geldi çiçek hediye falan. Affettim. Sonra eve bi kaç gün geç geldi. Çıkarken dış görünüşüne ayrı bir özen gösterdi. Bi kaç gün sonra yine kavgalar devam etti. Her kavgada boşanmak istediğini söylemeye başladı. Sürekli “bizden bişey olmaz, beni çok bunaltıyorsun, artık kaldıramıyorum” falan demeye başladı. Ben boşanmak istemediğimi söylüyordum. Bugün ki mevzumuz da şu, ailem bana para attı alışveriş yapmam için. Dediki o parayı bana ver kirayı ödicem. Ben de hayır dedim ihtiyacım var dedim. Sonra konudan konuya atladı yarım saatte bütün hatalarımı yüzüme vurmaya başladı. En son dediki ben seni boşicam. Bende tamam sen bilirsin dedim
Düşünmekten uyku uyuyamıyorum sizce benim bi hatam var mı?
Cevapla