Bu kadar çok güzel kız varken erkeklerin bir tanesini seçmekte zorlanması çok olağan ve normal bir şey değil mi?

Ya o kadar çok güzel kız var ki insan hangi birini seçeceğini şaşırıyor. Bu konuda erkeklere çok baskı yapılıyor. Yok karaktersizler yok 4 tane sevgilisi varmış ayrı ayrı idare ediyormuş yok 50 tane flörtü varmış hepsiyle konuşuyormuş. Adamın gözünden olaya bakmıyorlar. Bu kararı vermek demek bir hayli zor ki adam seçemiyor, ama nerede onlarda empati yeteneği. Empati yeteneği olmayan insanlar da böyle insanlara karaktersiz filan derler pehhh

Bu kadar çok güzel kız varken erkeklerin bir tanesini seçmekte zorlanması çok olağan ve normal bir şey değil mi?
Cevapla