2 yıllık sevgilim beni hiç aramıyor. Aramıyor diye bir ilişki biter mi?

Yaklaşık 2 yıldır ilişkim var. Sevdiğim insanın beni aramasını çok istiyorum bunu da sürekli dile getiriyorum. Ama o arama sorma konusunda çok zayıf olduğunu ve değişmeyeceğini söylüyor. Bu durum beni inanılmaz kırıyor. Sizce bir ilişki arama konusundan dolayı bitmeli mi?

2 yıllık sevgilim beni hiç aramıyor. Aramıyor diye bir ilişki biter mi?
Cevapla