Nişanlim beni hiç aramıyor sormuyor.. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Akıl verin?

24 saatlik bir günde 15 dk bile konusmuyoruz.. ama nişanliyiz.. seneye evlencez.. hic bir paylasim yok.. hic bir his duygu yok.. severek nisanlandik.. ama o kadar yalnizim ki.. yemin ediyorum size kadin oldugumu unuttum.. sanki hic hayatimda kimse yok gibi.. yalnizim hep.. hiç kendimi özel hissetmedim..
Nişanlim beni hiç aramıyor sormuyor.. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Akıl verin?
Cevapla