Erkeklerin aldatmaya hakkı varmis ta kadinlarin yokmuş?

Geçen eşimle eşini aldatan biri hakkında sohpet ederken erkek aldatır kadın aldatamaz dedi. ben aynı durumda olsam bende aldatirdim dedim adamın üç ya da dört çocuğu var. karisini dövüyor ailesinin yanına gitsin diye aileside kabul etmiyor kayın pederi sahip çıkmış sanırım arada çocukları görmeye geliyor eve karı koca hayatlari bitik. Kadın bile bile çekiyor bu durumu sırf ailesi kabul etmedigi için. Konu üzerine işte ben olsam aldatirdim haddini bildiririm deyince yapamazsın kadın yaparsa işler karışır dedi. gercekten zihniyetinin pis olduğunu düşünüyorum utanıyorum gerçekten var mı kendine erkeğim diye reva görüp kadını eksik etek gören. aldatmayı savunmuyorum yanlış anlasilmasin

Erkeklerin aldatmaya hakkı varmis ta kadinlarin yokmuş?
Cevapla