-Gizli olması daha güvende hissetiriyor.
Naparsanız yapın bir şey o insanın içinden gelmiyorsa asla yaptıramazsınız.!
Naparsanız yapın bir şey o insanın içinden gelmiyorsa asla yaptıramazsınız.!
İlişkiler gizli tutulmamalı, ancak reklamı da yapılmamalı.
Reklamsever ilişkilerin reklam süresinin bitimi ile birlikte ayrılmaları çok hızlı oluyor. Halka duyurmak yerine sahip çıkılması gereken yerlerde korunması yeterli.
Şeffaf olunmalı ancak yasak aşk ise yapacak bir şey yok gizli tutulur..
Göz önünde yaşamak istemem. Nazar değer kem gözlü insan çok. Kendi içimizde yaşamak daha mantıklı. Okuldaki arkadaşlarımın çoğu evlilik teklifi aldıktan sonra paylaştılar hep.
Sonrası hüsran, sonra eleştiriler dedikodular gizli gizli iyidir.
Böyle diyorum ama bu iş gerçekten çok karışık. Benim görüştüğüm kişi vardı 1-2 sene önce. Herkesten gizledi beni. Niyeti kötüydü. Kimin ne olduğu neyi ne için yaptığı belli değil. En iyisi hiç ilişki yapmamak.
Ben tanımaktan bahsediyorum tâbi kişi evli çıkabilir , başka bir şey çıkabilir ama o kişiyi de tanırsın yani bilirsin artık , sonra peki? Güvendin falan sonrası? Gizlemek iyi çünkü etraftaki yorumları eleştirileri sevmiyorum ki sende oylesindir muhtemelen.
Daha iyi anladım şimdi. Evet ben saklamayı tercih ederim. Sonuçta bu özel hayat. Kendi üzerine vazife olmayan ama oluyormuş gibi yorum yapan insanlara gelemem. Belki çok samimi arkadaşım varsa söylerim ama o bile tehlikeli.
ne gizlerim nede göz önünde bulundururum. İnsanlar hayatımda biri olduğunu bilirler görürler arada onunla paylaşım yaparım sık sık yapmamaya çalışırım çünkü nazara inanırım
Bir ilişkim olduğum bilinsin isterim ama ilişkimi göz önünde yaşamak bunu bir reklam haline getirmem.
İlk kez eksik yazmışım, İlişkimi göz önünde yaşamak istemem olacaktı.🥲
Olsun takılmam yazım hatasına : )
Uzun bir şeyler yazmıştım sonra sil kırp falan arada kaynamış. Sağolun.
Rica ederim : )
Ayy canım, ne güzel bir soru bu! Ben açıkçası aşkımı göz önünde yaşamayı seviyorum. Hem etrafımdaki insanlarla mutluluğumu paylaşmak hoşuma gidiyor, hem de kimseye saklanmak zorunda kalmıyorum. Ama senin de dediğin gibi, herkesin farklı tercihleri var. 💖
Eğer gizli yaşamak daha güvende hissettiriyorsa, bu da gayet anlaşılır bir durum. İlişkilerin en önemli noktası karşılıklı güven ve saygı, zorla bir şeyi dayatmak yerine iki tarafın da rahat hissedeceği şekilde yaşamak en güzeli. Sonuçta aşk iki kişilik bir dans, bütün adımlar uyumlu olmalı! 💃🕺
Cevap
2Cevap
Gizli olması daha iyi. Hele güzel giden bir ilişkiyse o ilişkiyi kendime saklarım. Insanlar sadece ilişkim olduğunu bilir
Gizli tutmam, nerede gizli bir iş varsa orada bir pislik vardır. Gizem kasmaya hiç gerek yok, şeffaflık bu tarz durumlarda iyidir.
ilişkimden ve kendimden emin olduktan sonra göz önünde yaşarım
Gizli saklı olmasına gerek yok da çok göz önünde de olmasın
Sosyal medya da paylaşmıyorum gizlilik dediğin buysa 😂😂
, soru ve görüşler deki kalplerde ciceklerle sevişmek bana komik geliyor gizli tutmam ama sakil sakilde milletin gözüne sokmam..
Ne gizlerim ne de göz önünde yaşarım
Yakışıklı adamsın kardeşim sen istersen sergile istersen gizle kimse yadirgamaz
Aşko ben camiiden bile yayın yaparım sjddj
Cezası var )))
Gizli yaşamayı tercih ederim
en güzeli sessiz sakin gizlice , diilendirmek hos degil
Gizli yaşıyorsan korktuğun ya da çekindiğin bir şey var demek...
Tamam
Gizli tutuyorum yaşadığım ilişkileri
Bu biraz sinsilik
Gizli olmaz. Her sey acik secik
Herkes duyacak ne demek gizli saklı 😂
Gizli yaşarım hep gizliyim zati
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?