1 yıl önce reddettigim çocuğu cok ozluyorum cok karizmatik geliyor ama şimdi pick me bir kızla flortlesiyor?

Cok karisik bir durumun icindeyim. Neyse anlatmaya baslayayim 2 yıl önce 3 arkadas o cocuga asiktik ama ben sirilsiklam asiktim. Sonra o cocuk 1 yil boyunca bisey demedi ve onceki yil beni en kötü halimle sevdi o bana çıkma teklifi ettigi an ben ondan soğudum. Cocukluk arkadasim bunu cok guzel karsiladi ama diğer arkadasim bana küstü. Ben çok takmadım. Biliyorum aptalim neden reddettim bende bilmiyorum ve simdi pick me kizla ellerinin boyunu ölçüyorlar. Kız mizahi var saniyor ama gercekten berbat. Bel altı şakalar yapıyor. Digerleri onlari shiplediginde kız gelmiş bana diyorki kanka sevmiyorum ya cok çirkin. Beni guzel karsilayan arkadasima soylesem benle dalga gececek. Bana küsen kızla sevgili oldular ve kız şehir değiştirdi ama çocuk hep cok pismanim keske sevgili olmasaydim diyor arkadaslarina. Kilolu ve cirkinim hicbir sey yapamıyorum. Ama o cocugu aklimdan cikaramiyorum ruyalarima giriyor. Cesaretliyim ama ona bu durumu anlatsam alay konusu olacagim. Aptal olduğumu biliyorum. Ne yapmalıyım?
1 yıl önce reddettigim çocuğu cok ozluyorum cok karizmatik geliyor ama şimdi pick me bir kızla flortlesiyor?
Cevapla