3 yıllık uzak mesafe ilişkimi bitireceğim. Ayrılık mesajına ne yazayım?

Konu şu 3 yillik uzak ilişki ortada bir problem yok sadece uzaktan devam etmek istemiyorum ben gezmek eĝlenmek istiyorum onunla ama 1 kez 2 saatlik buluştuk koca 3 yilda nasil biriebilirim ne desem kirilmaz?

3 yıllık uzak mesafe ilişkimi bitireceğim. Ayrılık mesajına ne yazayım?
Cevapla