Kadınlar bir erkekten hoşlandıklarında ne yaparlar, bu nasıl anlaşılır?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbakması, bakışmanız ve gözlerini kaçırmaması özellikle
1331 Yorumla
Soran+1 yılBaşka?
Cevap sahibi+1 yılbaşka da bilmiyorum 🫡
Soran+1 yılGözlerini kaçırmıyorsa o zaman benden beklentisi mi var. Gel benimle tanış mı demek oluyor bu?
Cevap sahibi+1 yılkendi açımdan düşününce öyle yani. kimse bir erkeğe gözlerini kaçırmadan bakmaz, rahatsız oluruz. bakıyorsa vardır bir şey...
Soran+1 yılGüzel ipucu oldu. O zaman her gün etrafa bakayım bana bakan var mı diye. Yoksa peki ne yapacağız? Nasıl kız tavlayacağız?
Cevap sahibi+1 yılsadece bakan değil, gözlerini kaçırmadan bakan ve ben nerden bileyim abi 🤪
Soran+1 yılBakanını bulduk da bir de gözlerini kaçırmadan bakanı kaldı :)
Abicim sen bilmezsen kim bilecek. O kadar okuyorsunuz, öğreniyorsunuz.
Cevap sahibi+1 yıliki güzel söze tav oluyoruz ne diyeyim ki? kendin ol, çok kardeşim konusma biraz mesafe okeydir
Soran+1 yılVay süper tüyolar. Ne gibi güzel sözler mesela? İltifat mı?
Cevap sahibi+1 yılmuhabbetiniz yoksa iltifat etme. kızlar çabalayan erkek sever. ortada bir kız var mı onu da bilmiyorum yani neye göre yorum yapıcam.
Soran+1 yılValla ortada bir kız yok da bu çabalayan erkek mevzusu da bana çok ters ya. Onu aşamam. Ben de çabalayan kız seviyorum.
Cevap sahibi+1 yılçabalamazsan kız da yok. çok da dillendirme çabalamak bana ters diye, prenses falan ilan edilirsin 😁
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun. Aşmam lazım onu. Biraz pof pof lamak lazım kızları çok seviyorlar onu. Böyle duygularını gururunu okşamak lazım. Moda giriyorlar öyle olunca. Çok hoşsun, ne kadar güzel giyinmişsin, çok güzel kokuyorsun vs şeyler söylemek lazım değil mi?
Cevap sahibi+1 yılyani yazdıkların hoş şeyler bkunu çıkarmadan denebilir. sevgiliyken her iki taraf bunları hep söyleyebilir hatta
Soran+1 yılBaşka neler söyleyebilirim? Senin hoşlandığın?
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum beğendiğimiz kişi ne dese okey oluruz mesela
Soran+1 yılPeki önceden hoşlanma durumu olmadığı halde sırf bu şekilde güzel sözlerle, konuşmalarla falan etkilenip hoşlandığın olur mu?
Cevap sahibi+1 yıloldu malesefkine 😐 çabaladı ben de hoşlanmaya başladım sonra bitti ama
Soran+1 yılNeden maalesef? Ve neden bitti?
Cevap sahibi+1 yılvalla manipüle etti, evlenmek istiyordu bitti. iyi ki de bitmis olgunlastık
Soran+1 yılNe söylüyordu mesela sana en çok hoşuna giden?
Cevap sahibi+1 yılhatırlamıyorum bitmis gitmis hocam aaa
Soran+1 yılİyi. Evlilik falan uğraşılmaz zaten.
O zaman genel olarak ne gibi şeyler söylenmesinden hoşlanırsın en çok?
Soran+1 yılBen de tam tersine kadının kendisinden bahsetmesinden hoşlanıyorum
Cevap sahibi+1 yılsöz değil hareketler önemli ve şu an inan bilmiyorum hayatımda biri yok o yüzden yorum yapmıcam
Soran+1 yılAnladım. Mesela seni önemli hissettirmesi?
Cevap sahibi+1 yılevet ilgilenmesi, düşünmesi vs
Soran+1 yılMesela seni lüks bir restoranda yemeğe götürmesi
Cevap sahibi+1 yılevet abi beni mi tavlayacaksın yeto
Soran+1 yılSürekli seni düşünüyorum falan mı demek lazım?
Cevap sahibi+1 yılhayır beni rahatsız ederdi
Cevap sahibi+1 yılgit kıza sor
Soran+1 yılAbi seni tavlayayım diyecem de senin tavlanasın var mı ki?
Cevap sahibi+1 yılahahha yok iste
Soran+1 yılYoksa da biraz pofpoflarım seni istersen belki tavlanasın gelir :)
Cevap sahibi+1 yılkız tavlamak için soru sorup mu tavlayacaksın?
Soran+1 yılYok. Mesela bak sana şöyle şeyler diyeceğim.
Çok tatlısın, ne kadar da hoş birisin. Senden çok hoşlanıyorum. Beni heyecanlandırıyorsun. Vs
Cevap sahibi+1 yılerkekcem yok
Soran+1 yılKadınca konuşuruz.
Benim kadıncam var.
Tatlım şekerim vs derim
Cevap sahibi+1 yılmesafe demiştim hocam ✋🏻
Soran+1 yılTatlım ne kadar güzelsin. Ne kadar da güzel saçların var... vs
Cevap sahibi+1 yılabi basımı sisirdin he
Soran+1 yılAşk olsun. istersen özelden yazayım. Ordan şişmez
Cevap sahibi+1 yılkızları reelden tavlayalım beyler
Soran+1 yılTatlım yazamıyorum oradan maalesef. Xper 3+ olması gerekiyormuş. Ama senden çok hoşlandım güzel kız :))
Cevap sahibi+1 yılahajshus yeto
Soran+1 yılYeto da. Öğreniyorum ama. Senin sayende reelden de tavlayacağım. Devam edelim öğretmenim
Soran+1 yılMavi kuş ile cici kız
Cevap sahibi+1 yıladın yaşar olsaydı keşke
Soran+1 yılNeden ki?
Soran+1 yılEski sevgilin mi yaşar?
Cevap sahibi+1 yılyok boş ver ne çok konuştuk zaten
Soran+1 yılOlsun ya cici kız konuşalım. İzin ver de bari biraz seni tavlayayım. Bir kız tavlayasım var zaten.
Cevap sahibi+1 yılyok ben istemiyorum kolay gelsin 🫡
Soran+1 yılAşk olsun. Senin gibi tatlı bir kız bulmuşken biraz prova yapayım. Çok hoş ve naziksin sen. Sohbetine bayıldım
Soran+1 yılSenin adın ne?
Cevap sahibi+1 yılbilmemkine
Soran+1 yılÇok tatlısın, çok hoşsun. Seni düşünüyorum, seninle konuşmak çok güzel
Cevap sahibi+1 yılyok yemedim
Soran+1 yılDenemeye devam ederim.
Sen çok tatlısın ama beni çok heyecanlandırıyorsun. Benimle. Olmalısın. Sensiz hayatın anlamı yok.
Cevap sahibi+1 yılahahsh sus
Soran+1 yılSeni etkilemeyi başaracağım. Söyle bakalım en çok neler yapmaktan hoşlanırsın güzel kız
Soran+1 yılAdım yaşar belki
Cevap sahibi+1 yılne var ne
Soran+1 yılbir şey yok. Konuşalım işte. Belki aşk olur
Cevap sahibi+1 yılyok olmaz babam yaşındasın
Soran+1 yılBelki aşık olursun bana
Cevap sahibi+1 yılol ma ya ca ğım
Soran+1 yılNe alaka ya yaşla başla. Babası anasını ne karıştırıyon.
Cevap sahibi+1 yılsen ilişki tavsiyesi aldın ben de verdim bitti
Soran+1 yılAşkın yaşı olmaz
Soran+1 yılSen hiç aşık oldun mu?
Cevap sahibi+1 yılemin değilim galiba olmadım
Cevap sahibi+1 yılsen niye hala yazıyon
Soran+1 yılNiye yazıyorum, çünkü yazasım geliyor.
Aşkın kuralı olmaz. İnsan bir kere aşık oldu mu her şey tatlı gelir guzel gelir.
Cevap sahibi+1 yılbayılacam
Soran+1 yılBayılmazsın. bir şey olmaz. Senin gibi güzel bir kıza bayılmak da çok yakışır
Soran+1 yılCici kiz anlat bakalım.
Soran+1 yılMavi kuş
Cevap sahibi+1 yılben oradaki kucuk kızım ve noldu yine bayılanzi
Soran+1 yılBayılanzi dedim ki seni tanımak keyifli ama sen hiç şans vermiyorsun. Biraz akışına bırakalım belki aşk olur
Cevap sahibi+1 yılyok akmıyor istemiyorum. çabalayan erkek dedik de istemeyen biri için demedim ag
Soran+1 yıl:))
İstemeyen biri sen misin.
Akar ya. Belli mi olur
Soran+1 yılSenin adın ne
Cevap sahibi+1 yılne var
Soran+1 yılSeninle konuşmak güzel., keyiflisin.
Soran+1 yılMavi kuş da ben olurum belki.
Küçük kız
Cevap sahibi+1 yılsenden ayı olur fikrimce
Soran+1 yılOlsun. Ayının da bir çekiciliği vardır belki
Soran+1 yılKüçük kız biz nasıl yazışacaz. Buradan mesaj atılmıyor
Cevap sahibi+1 yılya zış ma ya ca ğız
Soran+1 yılNeden. Biraz ruhunu okşarım senin. Gaza getiririm.
Soran+1 yılKüçük kuş
Cevap sahibi+1 yılne var?
Soran+1 yılNe yapıyorsun?
Sevgilin yok mu?
Cevap sahibi+1 yılasıl sen napıyorsun ruh hastası
Soran+1 yılBen iyiyim.
Uyku bastı
Cevap sahibi+1 yılartık uyu karı kız peşinde koşmaktan yorulmuşsundur
Soran+1 yılValla yoruldum ama seni tavlayacam bu sefer
Soran+1 yılBiraz daha şöyle gaza getirip moda sokabilirsem.
Cevap sahibi+1 yılengel geliyo
Soran+1 yılNe engeli geliyor?
(Uyumuşum bu arada)
Cevap sahibi+1 yılhep uyusana
Soran+1 yılOlmaz ya küçük tatlı kız. Seni tavlamaya çalışıyorum
Soran+1 yılNaber?
Cevap sahibi+1 yılçabalayan erkek dedik de sen değil ya
Soran+1 yılNiye be. Küçük kız. Seni biraz moda sokayım mı bugün?
Cevap sahibi+1 yılniye mi? istenmeyen kişiden gelen ilgi rahatsız ediyor da ondan. ne demek istiyorsun açık konuş
Soran+1 yılİste diyorum belki muhabbeti ilerletiriz.
Aşk olur belki.
Duygularına hitap ederim belki.
Cevap sahibi+1 yılhe yok olmaz ekmek cıkmaz hocam 😃
Soran+1 yılEkmek çıkmasın ya önemli değil. Sevişecek değiliz ya İnternetten. Anca biraz sohbet muhabbet. Hoşlanmak falan lazım
Cevap sahibi+1 yılbenim ekmek anlayısım fazlası degildi. zaman kaybı olan kisilerle konusmayı tercih etmiyorum acıkcası ✋🏻
Soran+1 yılKim demiş zaman kaybı diye. Aşk olsun.
Halbuki ben senden çok hoşlandım. Çok tatlı ve kibarsın.
Cevap sahibi+1 yılahajjaua senden bağımsız diyorum. ilişkim olmayacak, gelecek görmediğim kişilerle konuşmama da gerek yok ama teşekkürler...
Soran+1 yılAma ben senden çok hoşlandım, sen çok tatlısın ve seni tanımak güzel.
Cevap sahibi+1 yılabart aq sen de
Soran+1 yılAq ne demek?
Cevap sahibi+1 yılchat gptyle mi konusuyorum
Soran+1 yılYok. Sordum. Bende yok da ondan :)
Cevap sahibi+1 yılgooglela yazmıyım buraya
Soran+1 yılTamam ben de koyim o zaman. Bulursam koyarım tabi.
Cevap sahibi+1 yılcanım
Soran+1 yılKim canın?
Cevap sahibi+1 yılahahah yok artık canım yazmıştım bu ne alaka
Cevap sahibi+1 yılhe yazılmıyomus slk yazmıstım
Soran+1 yıl:)
İyi sen de * koy o zaman ben de aq
:)
Oldu mu
Cevap sahibi+1 yılne diyon
Soran+1 yılCanım
Soran+1 yılTatlım diyorum ki ben bulursam koyarım aq
Sen de bulursan koy :)
Cevap sahibi+1 yılhe sus
Soran+1 yılTamam sustum. Çok tatlısın. Ve çok çekicisin.
Cevap sahibi+1 yılkarınla ilgilen
Soran+1 yılO ne demek şimdi
Soran+1 yılEvli erkeklerden mi hoşlanıyorsun?
Cevap sahibi+1 yılasla, uzak dur benden
Soran+1 yılNiye ki. Bağlanmaktan mı korkuyorsun?
Cevap sahibi+1 yılkaç yaşına gelmişsin sağlıklı ilişkiler kurmanı tercih ederim
Soran+1 yılKızım ne yaşı ben onu attım öylesine yazdım yaşım 30un altında benim.
Soran+1 yılSanki hemen sevişeceğiz de bir yaşı kaldı
Cevap sahibi+1 yılkimliği görmeden inanmam
Cevap sahibi+1 yılbiraz terbiye lütfen
Soran+1 yılAşk olsun ya. Şimdi bi kimlik eksikti
Cevap sahibi+1 yılerkeklerin bi allah bir dediğine inanırız mesela
Soran+1 yılValla ona da inanma.
Cevap sahibi+1 yılokeyy
Soran+1 yılSen de çok tutucusun herhalde
Cevap sahibi+1 yılyok ya boyle iyi
Cevap sahibi+1 yılsana da ucundan tutucu olmayı tavsiye ederim
Soran+1 yılBen de tutucuyum zaten
Soran+1 yılSenin adın nedir
Cevap sahibi+1 yılkarı kıza kovalamada başarılar
Soran+1 yılTavlayamadık mı seni de
Soran+1 yılMavi kuş..
Cevap sahibi+1 yılne var resort
Soran+1 yılNaber nasılsın
Cevap sahibi+1 yıliyi sen
Soran+1 yılİyidir. Merak ettim seni. Nasıl geçti günün
Cevap sahibi+1 yılbugun kaç kere aklına geldim? bir kere gelip hiç gitmedim mi 😁
Soran+1 yılEvet nereden bildin? Hep aklımdaydın.
Cevap sahibi+1 yılulan erkekler yalan ağzınıza yuva yapmış
Soran+1 yılNeden ki.
Soran+1 yılSeni düşünmek suç mu
Cevap sahibi+1 yılniye düşünesin ki? yaptığın yorumlar belli bana gelmezsin
Soran+1 yılNiye gelmeyeyim. gelirim ben
Cevap sahibi+1 yılben gelmem zaten 🤪 abi sal beni
Soran+1 yılOlmaz bu sefer başaracağım.
Ya sen ya hiç.
Bulmuşum bu kadar tatlı kızı bırakır mıyım peşini?
Cevap sahibi+1 yılmecbur bırakacaksın 🫢
Soran+1 yılNedenmiş. Bırakmam. Bu sefer ısrarcıyım.
Cevap sahibi+1 yılbir sonuca varmayacağı için istediğini söyleyebilirsin
Cevap sahibi+1 yılozelden yaz burdan degil silecem sunu da
Soran+1 yılYazılmıyor ki oradan. Xper 3 olması lazımmış. Sen yazabiliyorsan sen yaz.
Cevap sahibi+1 yılhahaha malesefkine. 3 ol gel 😌
Soran+1 yılTakip et beni belki izon verir
Cevap sahibi+1 yılettim izon vermedi hahahs
Soran+1 yılmaalesef. Bir ihtimal daha var o da watsap
Cevap sahibi+1 yılhayır resort
Soran+1 yıllütfen
Cevap sahibi+1 yılhayır dedim, mesaj da atabilsen daha ileri gitmeyecek zaten
Soran+1 yılNereden biliyorsun
Cevap sahibi+1 yılistemiyorum, birbirimize uygun olduğumuzu düşünmüyorum nerde tanıştığımız malum
Soran+1 yılOnlar işin mantık kısmı. Sen daha gönül işinde mantığın işlemediğini anlamadın mı
Cevap sahibi+1 yılya kız kovalıyorsun zaten ne uzattın ag ben bakıştığım adam var demişim zaten
Soran+1 yılNapabilirim. Ben de g
Cevap sahibi+1 yılbir sey yapma mumkunse
Soran+1 yılValla bu kadar cici bir kızı bulmuşum, hayatta bırakmam.
Cevap sahibi+1 yılhahaha 3 ol sonra resort
Soran+1 yılOlucam bakalım. Azimliyim. Mavi kuş
Cevap sahibi+1 yıltamam bekliyom
Soran+1 yılYa da istersen numarayı yazayım
Cevap sahibi+1 yılhayır ben yazmam
Soran+1 yılNeden ki
Cevap sahibi+1 yılcok mu basit ya
Soran+1 yılBilmiyorum ki. Basit değil tabi ki.
Cevap sahibi+1 yılöyle istee
Soran+1 yılBugün çok yoruldum tatlı kız
Cevap sahibi+1 yılişin ne
Soran+1 yılTahmin etsene
Cevap sahibi+1 yılasker polis değildir umarım. masa başı falan mı
Soran+1 yılMühendis.
Cevap sahibi+1 yılinşaat mı 😁
Soran+1 yılElektrik
Cevap sahibi+1 yıliyi bakalım kolay gelsin
Soran+1 yılSağol. Sen ne okuyorsun?
Cevap sahibi+1 yılrica... okul öncesi öğretmenliği okuyoring
Soran+1 yılÇok hoş. Nerede?
Cevap sahibi+1 yılyasadıgım sehirde 🫢 buraya yazmıyım simdi
Soran+1 yılAilenle mi yaşıyorsun
Cevap sahibi+1 yılevet, sen
Soran+1 yılBen ayrı. Şirket ev veriyor
Cevap sahibi+1 yılşirketr bak, zinayı tesvik ediyor 🥴
Soran+1 yılHaha ne alaka. :)
Cevap sahibi+1 yıltek yasayanlar cok rahat gibi geliyor niyeyse
Soran+1 yılVakit olursa. Rahat da olursa zina da yaparsın da vakit yok. Hep iş
Cevap sahibi+1 yıldenklik diyince de biz be resort
Soran+1 yılNasıl yani. Anlamadım
Cevap sahibi+1 yılayrı dünyaların insanıyız diyorum (denk değiliz)
Soran+1 yılBilmem ki herkes öyle ona bakarsan. Gönül ferman dinlemez ama. Aşk kural tanımaz. Bu da dünyanın gerçeği tatlı kız. Hayat denkler üzerine kurulu değil ki
Soran+1 yılBenim mantığıma kalsa ben de 28-30 yaş arası bir hatun isterim. Şöyle boylu endamlı falan. Taş gibi. Nerde var mı?
Cevap sahibi+1 yılben bu konuda boyle dusunuyorum. ask mı, cok da umrumda once birbirimize layık olacağız...
Cevap sahibi+1 yılbu yorumla bitti zaten iyi geceler
Soran+1 yılBırakmam. Bulmuşum böyle tatlı bir kızı. Kaçırır mıyım?
Cevap sahibi+1 yılahauahah 3 gundur aynı seyi soyluyorsun sie bul at gibi hatununu sal beni
Soran+1 yılOlmaz. At herkese lazım. Bana seni gerek seni
Soran+1 yılBugün resmen pert oldum. Bari sen beni biraz rahatlat.
Cevap sahibi+1 yılbana ne eşşşşek gibi çalışmayana kız vermiyorlar
Soran+1 yılVermesinler napim. Çalışıyoruz heralde
Cevap sahibi+1 yılbelli
Soran+1 yılSevgilim olsaydı rahatlatırdı biraz beni
Cevap sahibi+1 yılhoop senin niyetin bozuk, ben kacanzi 😌✋🏻✋🏻
Soran+1 yılBozuk değil. Koca eve bi sevgili getiremiyorum. İş yok bende
Cevap sahibi+1 yılkendin gibi birini bulmuyorsun demek ki (niyetin bozuk
Soran+1 yılBulacam bakalım. Bozuk mu değil mi ben bilmem.
Soran+1 yılSanki kızların niyeti bozuk değil
Cevap sahibi+1 yılniyeti bozuk erkekler daha fazla o zaman neyse bulunca söyle 🫡
Soran+1 yılÇalışmalar devam ediyor. Bu sefer seni tavlayacağım. Kararlıyım. Tatlı kız.
Soran+1 yılBir ara verdim uykuya. İhtiyaç molası. Sana yazayım dedim.
Cevap sahibi+1 yıltavlanmayacağım 😌 ihtiyaç molanda buraya mı giriyorsun 🤪
Soran+1 yılValla sana geldim. Buraya değil de. Öyle diyelim. Hiç aklımdan çıkmıyorsun gece gündüz seni düşünüyorum. Hayallerimde sen.
Cevap sahibi+1 yılbu kadar kolay yalan söyleyemezsin ya
Soran+1 yılYalan değil be. Biraz seni moda sokmak istiyorum.
Cevap sahibi+1 yılyok girmicem
Soran+1 yılNiye ki. Çok tatlısın ama
Soran+1 yılbir şey diyeceğim sana. Tel. imi yazayım da watsaptan yazışalım. Olur mu. Bu seferlik böyle yapalım. Ne dersin.
Cevap sahibi+1 yılhayır once buradan bi konusalım da
Soran+1 yılKonuşamıyoruz ya. Xperimiz yetmiyor. Tatlı kız.
Cevap sahibi+1 yılyarına yukselir canısı
Soran+1 yılBir seferlik güvenmeyi dene. Pişman olmayacaksın. Söz. Tatlı kız.
Cevap sahibi+1 yılyok. tatlı kız deme sinir bozucusun
Soran+1 yılNiye ya. Aşk olsun
Soran+1 yılMavi kuş nasılsın
Cevap sahibi+1 yıliyiyim sen nasılsın
Cevap sahibi+1 yıldeme o ne oyle cimcime gibi
Soran+1 yılTamam demiyorum. Adını bilsem adını söylerdim.
Ben de iyiyim bu arada. Yeni çıktım işten. Evde misin
Cevap sahibi+1 yılevet, sen de çabuk eve git
Soran+1 yılGeçiyorum. Araba sürüyorum ve seninle yazışıyorum. Neden çabuk?
Cevap sahibi+1 yıldışarda sürtme diye dedim 🤪 bakma telefona, dikkat et
Soran+1 yılMecbur bakıcam. Sen varsın ya.
Cevap sahibi+1 yılevine gidene kadar bakma o zaman...
Soran+1 yılİyi geldim şimdi. Kafan rahat olabilir. Ama şimdi de duş almam lazım
Cevap sahibi+1 yıltamamdır keyfine bak
Soran+1 yılBitti çıktım. Mis gibi oldum oh. Parfümleri de sıktım. Mis
Cevap sahibi+1 yılahauauus manyak bu kadar mı sürdü? emin miyiz mis gibi olduğundanahahah
Soran+1 yılBu akşam duşu kısa amaç teri atmak, serinlemek. Yoksa uzun keselenmelik değil bu.
Cevap sahibi+1 yılonu anladık herhalde, dövseydin
Soran+1 yılDövmem, severim ben. Severken dövme olursa bilemem
Soran+1 yılOh be anca sırtım yatak gördü. Sen evde misin. Ne yapıyorsun
Cevap sahibi+1 yılo ne alaka
Cevap sahibi+1 yılevet oturuyorum sen
Soran+1 yılNey ne alaka?
Soran+1 yılBen de oturuyorum. İyi ki tanımışım seni. Hoşsun çok.
Cevap sahibi+1 yılseverken dövme falan
Cevap sahibi+1 yılemekliler gibi konusuyon ahahsh
Soran+1 yılHa yok. Kimi kadınlar böyle severken biraz tatlı sert seviyor onu demek istedim. :)
Cevap sahibi+1 yılalakasız oldu farkındaysan
Soran+1 yılNe emeklisi ya. Keşke
Soran+1 yılAnlamadın mı demek istediğimi? boş ver.
Cevap sahibi+1 yılanladım da gerek yoktu diyorummmm
Cevap sahibi+1 yılçalışmanın da kıymetini bil biz okuyoruz 😔
Soran+1 yılNe biliyim işte. Doğru gerek yoktu.
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun. Çalışmak iyi. Okumak zor. Maddi sorunlar hiç bitmez.
Cevap sahibi+1 yılsenin türkçen ne güzel öyle, şaşırtıyorsun beni
Soran+1 yılNeden? Gerçekten mi?
Cevap sahibi+1 yılevet, düzgün yazıyorsun. bu kadar ısrarcı birinden beklemezdim yani
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Çok kibarsın. Mutlu ediyorsun.
Cevap sahibi+1 yılahajua rica ederim, ben teşekkür ederim. mutlu ol 👍🏻👍🏻👍🏻
Soran+1 yılBen de senden beklemezdim bu kadar mutlu etmeni. Küçük bkr kız için:)
Sen de mutlu ol. Hakediyorsun.
Cevap sahibi+1 yılteşekkürler umarım mutlu olanzii. kaç yaşındasın 😃
Soran+1 yılAh nereden çıktı şimdi? Başa mı döneceğiz? :)
Cevap sahibi+1 yılsöyle, ben buradaki yaşımdayım (baba 2 gün sonra 20 olanzii) neden saklıyorsan artıkkk 😐
Soran+1 yılNeyi saklıyorum. Yazıyor ya. Sakladığım yok.
Soran+1 yılCici kızım :)
Soran+1 yılBenim için zeka yaşı önemli. Duygusal zeka
Cevap sahibi+1 yıl30'dan küçüğüm demiştin yalan makinesi 😃 doğum günüm de kutlu olsun, cici kız demeyi bırak
Soran+1 yılNe yapayım. Senin sohbetinden çok hoşlandım. Çok etkileyicisin.
Cevap sahibi+1 yılkomik
Soran+1 yılNeden?
Komik mi hoş mu?
Cevap sahibi+1 yılhoşlandım ve etkileyicisin demen komik
Soran+1 yılÖylesin ama. Çok hoşsun.
Cevap sahibi+1 yılay sen 33'tün 34 olmuşsun hahshs
Soran+1 yılDaha olmadım diyelim :)
Hala gencim ve yakışıklıyım ve bakımlıyım.
Güzel de kokuyorum ayrıca
Soran+1 yılSana nasıl hitap edilmesinden hoşlanırsın?
Cevap sahibi+1 yılkendi reklamını yapma 😃 adımla, sen?
Soran+1 yılKendi reklamımı yapayım. Belki hoşlanırsın sen de benden. Ben de adımla. Ve bazı özel hitaplar da hoşuma gitmez değil doğrusu.
Cevap sahibi+1 yılben buradan konusmak istemiyorum zor geliyor açıkçası
Soran+1 yılşu an tek alternatif watsap ama istemedin. İnan ki pişman olmayacaksın. Gerçekten. Bir kere güven bana.
Cevap sahibi+1 yılniye sadece wp? evli misin ahaha
Soran+1 yılNe evlisi. Ben diyorum sevgilim bile yok. Hatun bulamıyorum.
Watsap harici ne var ki? En kolayı watsap. Ne olumsuzluk olabilir ki. Sonuçta numaram belli. Sorun olma ihtimali yok.
Cevap sahibi+1 yılhatun bulamıyorum diyen birine niye numaramı vereyim ya. neyse çok uzadı valla yazma artık
Soran+1 yılSabah 6dan Akşam 9a kadar çalışan biri hatunu ne ara bulacak? Nereden bulacam. Sen söyle
Cevap sahibi+1 yılburadan bulamayacağın kesin
Soran+1 yılSeni tavlamaya çalışıyorum. Çok azimliyim bu sefer.
Cevap sahibi+1 yılistemiyorum, netim
Soran+1 yılİstemek önemli değil. Tavlamak da önemli değil. Seninle güzel zaman geçiriyorum sadece. O da hoşuma gidiyor ve yeterli benim için
Cevap sahibi+1 yıltamam resort
Soran+1 yılSence? Sen de bir şey de mavi kuş
Cevap sahibi+1 yılistemediğimi söyledim, denk olduğumuzu düşünmüyorum, yaşına göre birini bul. dün 28-30 yaşında karı diyordun : D
Soran+1 yılAşk olsun ya. Ben de denk olduğumuzu düşünmüyorum ona bakarsan.
Cevap sahibi+1 yılgerçeklerrrr
Soran+1 yılAma bu işler mantıkla olmuyor. Hislerle oluyor
Cevap sahibi+1 yılben hissetmiyorum 👍🏻👍🏻
Soran+1 yılBen seni tavlamaya kararlıyım. Bu sefer pes etmeyeceğim.
Soran+1 yılBeşyüzotuzbeşsıfıryetmişdörtellionsekiz
Cevap sahibi+1 yılyazmayacağım, lütfen beklentiye girme
Soran+1 yılHemen kaydet silecem. Sapıklar falan dadanmasın
Cevap sahibi+1 yılhayır, sil
Soran+1 yılGerçekten bir kerelik güven. bir şey olmayacak emin olabilirsin. Sadece sohbet işte. Buradakinin aynısı. Zaten fazla saygılı ve kibar biriyim. Farketmiş olmanı umarım.
Cevap sahibi+1 yıliyi, tamam aaa
Soran+1 yılAdını bile bilmiyorum
Soran+1 yılBari adını söyle. Tatlı kız
Cevap sahibi+1 yılyazdım, silcem bunu da
Cevap sahibi+1 yıloradan söylerim
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar