
Sevgiliniz/Flörtünüz sizden habersiz çat diye evinizin veya iş yerinizin önüne gelse. Ne yapardınız?

Sevgiliniz/Flörtünüz sizden habersiz çat diye evinizin veya iş yerinizin önüne gelse. Ne yapardınız?
Hoşlanmam. Genel olarak beklenmedik ve değerlendirilemeyecek sürprizleri pek sevmiyorum. Haberim olsun ya da mutlu olacağım garanti olsun ancak bu iki şekilde rahat olabilirim. Niye bilmiyorum, bende bu şekilde hissediyor olmak istemezdim.
Sevgilim hemen her gün geliyor zaten, birlikte kahve içiyoruz. Çok hoşuma gidiyor. Onun çiftliği var, bazen de ben gidiyorum. O etraftan çiçek topluyor elinde çiçekle karşılıyor, sonra kahve yapıyor. Günler güzel güzel geçip gidiyor
Sevinirim ama eğer o an yanına gidebilecek durumda da değilsem üzülürüm.
Onunla birlikte dışarı çıkarım. Bana sürpriz yapmaya gelmiş demek ki.
Cevap
8Cevap
Bıyıklarım varsa büyük kavga çıkar, yoksa sorun yok😄
Ben severdim sürpriz yapmasını
Bir şey yapmam çay kahve içeriz Davet ederim
bana güvenmediğini anlarım sonra da ilişkim hakkında insan gibi konuşur orta yolu bulmaya çalışırım baktım bulamıyorum ilişkimi sonlandırırım
Niye hemen güvenmediğini düşünüyorsun ki :D Belki sürpriz yapmak istedi
“Özlemiştir, içinden aniden beni göresi gelmiştir”.. diye düşünürüm ilk,, şaşırırım ve mutlu olurum
Benim çalıştığım yere ansızın gelip arkamdan korkuttuğu bile oldu bir an şaşırma sadece 😄 senin burada ne işin varr 🤦♀️ seni görmeye geldim ne varrr 🥲 gibi muhabbetler silsilesi 😄
eğer sürpriz yapmışsa işler değişir hemen öperim sarılırım bende öyle düşünüyorum bencede kesinlikle
Gelebilir. Masaya oturturum garsonlara ilgilenmesini söylerim yapacak başka bir şey yok.
Hahshs üstüne atlarım neyse şaka bi yana mutlu olurdum baya
Niyeti önemli. Sürpriz yapmak için geldiyse sorun olmazdı.
sevgili gelebilir, flört kim ki evimin işimin adresimi bilecek
Mutu olurum sevinirim koşarak yanına giderim
Olmaz ya yani bu şekil de sürprizleri sevmiyorum ben zaten yapmam da...
Sevgilim gelebilir, flörtüme hayırdır derim
Nabıyon bea der oturur birşeyler içerim🤣
Gelsin tabi ne güzel 🥰 mutlu olurum
Aaaa hayırdır sen, ne oluyoruz derdim
Manit gelsinde flört hayırdır bi derim
Utanırım eşim ayağıma falan dolaşır
Güzel romantik bir jest olur
Özledim diye gelmişse koşarım uçarım😂
Gidip sarılıp öperim😂
Tanımıyorum derdim soranlara ne diyeyim reis.
ayrılma sebebim
Mutlu olurum.
hiç hoşuma gitmez
Yok ki. Hayatım boyunca hiç olmadi da.
Mümkün değil
Şaşırıp kalırdım
Ondan gizlim saklım yok
Sevinirdim ksk
Gönderirdim hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?