En yakin erkek arkadasimla konserde opustuk simdi nasil davranmam gerek?

biraz icmistik ikimiz de tam ayık değildik ama sarhoş da değildik su almaya diye uzaklaştık arkadaşlarımızın yanından bulamadık sonrasında biraz yakinlastik yanaktan ufak öpücükler sarılmalar gibi sonrasında beni dudağımdan öptü ama kasıtlı miydi bilmiyorum ondan da sonra onun baslatmasiyla öpüşmeye başladık surdu dakikalarca naptigimizin farkına varınca durduk yaptığımızın kötü olduğunu söyledi ben de üzülünce ondan hoşlanıp hoşlanmadığım sordu ben kendim bile bilmiyorken emin değilken o kafayla evet hoşlanıyorum dedim ama içimde ona karşı kipirtilar var ve onun da birkaç aydır hoşlandığı birisi var bu arada geçen sene ona ondan hoşlandığımı soyledim açıldım yani ama bana bir dönüşü olmadi yani bir nevi red yemiş oldum simdi bu durumda ne yapmam gerek nasil davranmaliyim yardımcı olur musunuz

En yakin erkek arkadasimla konserde opustuk simdi nasil davranmam gerek?
Cevapla