Lisedeyken platonik olduğum çocuk kahve içmeyi teklif etti aramızda bir şeyler olur mu?

Selamlar ya bu çocuğu görmeyeli 6 sene oldu. Ben lisedeyken bundan hoşlanıyordum ama söyleyememiştim, cesaret edememiştim. Arkadaş olarak ekliydi bende. Geçen sosyal medyadan bana bir soru sordu mesleğimle alakalı işte. Azıcık konuştuk sonra Muhabbetini çok özlemişim Bi kahve içelim mi dedi sizce niyeti ne? Yani ileride bir şeyler olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Aklı bel altında olanlar soruyu yanlış anlamış. İlişkimiz olur mu diye sordum.
Lisedeyken platonik olduğum çocuk kahve içmeyi teklif etti aramızda bir şeyler olur mu?
Cevapla