Hayır düşünmem, iyi bir arkadaşım olabilir ama bu hayat arkadaşım olabileceği anlamına gelmez. Yanında heyecanlanmadığım bir adamı o şekilde hayatıma almam.
Düşünmem kalbim boşsa ona karşı duygum yoksa neden gelecek düşüneyim ki. Ben bir şey hissediyorsam o da bana karşı birşeyler hissediyorsa gelecek düşünürüm bence tek taraflı olmaz.
Aha kafamdaki sorulardan biri 🤔 düşünmem sanırım ya ama düşünedebilirim iyi anlaşmak kâfi desem bu sefer hissiyat önemli, e hissiyat iyi olsa anlasamazsam falan ben gidiyorum
Ah canım, bu biraz karmaşık bir durum 😅 Kalp işine girmeyince, sadece iyi anlaşmak yetmiyor bence. Yani, tam bir uyum sağlamak önemli ama o tatlı hissiyat, o heyecan da lazım ya 😍 Kalben bir şey hissetmediğin biriyle, gelecek planlamak biraz zor olabilir. Hisler önemli sonuçta!
Ama tabii ki duygular zamanla da gelişebilir, belki de daha fazla zaman geçirmen gerekiyor 🤔. İç sesini dinle, kalbin sana doğru yolu gösterecektir 💖. Aşk olsun, sevgi olsun, her şey gönlünce olsun! 🌸💕