Biz kadınlar arabaların ömrünü tüketirken mi daha başarılıyız yoksa erkeklerin mi 🤣?

Zamanların birinde bir kadının arabası varmış. O araba artık yokmuş. Contayı yakmış. Önüne bir seçenek sunulsaymış bir erkeğin contasını yakmayı tercih edermiş. Gitmiş güzelim arabası. Hikaye bu kadardı. Evet çocuklar, sınav sorunuzu yazıyorum.

Erkekler arabasını mı daha çok sever yoksa kadınını mı?

Biz kadınlar arabaların ömrünü tüketirken mi daha başarılıyız yoksa erkeklerin mi 🤣?
Cevapla