Biriyle buluştum ve gayet güzel geçti ilk buluşmamız. Beni evime de bıraktı sağ olsun. Ama o gece ve ertesi gün hiç yazmadı. Ben de saat 18.00 gibi ona bir mesaj attım. Aradan 5 saat geçti ve açmadı. Kasıtlı yaptığını düşündüm, beni cidden beğense hiçbir fırsatı kaçırmaz yazardı diye düşündüm, sizce abartmış mıyım? Daha sonra da şu mesajı atıp engelledim:
Biliyor musun yaptığın şey çok ayıp, dünkü buluşma senin için iyi geçmemiş olabilir ve bu çok insani bir şey, bunun için ne kızarım ne de darılırım sana. Ama medeni bir insan bu durumu açıkça söyleyebilir. Mesajımı yok sayman, açmaman emin ol daha ayıp. Sana sardıracağımı, peşine düşüeceğimi falan mı sandın? Her neyse, dün zahmet edip beni arabanla aldığın ve çok güzel bir mekan tanıttığın için teşekkür ederim yine de. Kendine iyi bak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer