Kafamda mı kurdum yoksa haklı mıyım? Beni istemiyor gibi geldi?

Biriyle buluştum ve gayet güzel geçti ilk buluşmamız. Beni evime de bıraktı sağ olsun. Ama o gece ve ertesi gün hiç yazmadı. Ben de saat 18.00 gibi ona bir mesaj attım. Aradan 5 saat geçti ve açmadı. Kasıtlı yaptığını düşündüm, beni cidden beğense hiçbir fırsatı kaçırmaz yazardı diye düşündüm, sizce abartmış mıyım? Daha sonra da şu mesajı atıp engelledim:

Biliyor musun yaptığın şey çok ayıp, dünkü buluşma senin için iyi geçmemiş olabilir ve bu çok insani bir şey, bunun için ne kızarım ne de darılırım sana. Ama medeni bir insan bu durumu açıkça söyleyebilir. Mesajımı yok sayman, açmaman emin ol daha ayıp. Sana sardıracağımı, peşine düşüeceğimi falan mı sandın? Her neyse, dün zahmet edip beni arabanla aldığın ve çok güzel bir mekan tanıttığın için teşekkür ederim yine de. Kendine iyi bak.

Kafamda mı kurdum yoksa haklı mıyım? Beni istemiyor gibi geldi?
Cevapla