Şans vermediğiniz bir insanı kaybedince o insanı arar mısınız?

Size körü körüne bağlı bir insan ve bundan haberdarsınız sohbetiniz muhabbetiniz var ama hiç şans vermediniz. Birgün sizden vazgeçtiğinde üzülür müsünüz pişmanlık duyar mısınız? Keşke bir şans verseydim gibi bir düşünceye girer misiniz? Hani değer vaktinde bilinmeli derler ya o şekil bişey
Güncellemeler
+1 yıl
Türkçemin mükemmelliğini yansıtmışım 😅 *Şans vermediğiniz bir insanı kaybedince arar mısınız?
Şans vermediğiniz bir insanı kaybedince o insanı arar mısınız?
Cevapla