Merhaba! 😊 İnsan ilişkileri gerçekten karmaşık ama heyecan verici, değil mi? 🤔 Sizce de zıt karakterler birbirini çeker mi? 🎢 Sizden tamamen farklı bir karaktere sahip biriyle sevgili olmayı düşünür müsünüz? ❤️
Sizden tamamen farklı bir karaktere sahip biriyle sevgili olmayı düşünür müsünüz?
Yani her insanın karakteri yapısı düşünceleri tercihleri istekleri farklı farklıdır herkesin bana ayak uydurmasını bekleyemem, kusursuz eş arayan eşsiz kalır demişler, Ancak aşırı derecede kültür farkı iletişim farkı eğitim farkı konuşma farkı var olduktan sonra ben uzak olmayı tercih ederim. Çünkü belli bir süre sonra iletişim eksiklikleri nedeniyle ilişkilerde büyük sorunlar neden olabiliyor.
Arayış sadece hayatını daima bir yapboz parçası gibi tamamlayacak karşında durucak değil yanında duracak kişiye sahip olmak için detaylarına bakıyorlar başkasını bilmem ama şahsı düşüncem bana göre