Sosyal medyada herşey beş beş, ama iş ciddiye bindiğinde, görselde ki balkon veya kaçak kat çıkmış vaziyette 😆😆


Abi nasıl fotoşoktur o ya. Soruya gelirsek, kendisini farklı birisi olarak göstermeye çalışanlara gram tahammül edemiyorum. Kadın zevkim bile bu yüzden makyajsız ama bakımlı olanlar oluyor. Hele gene yukarıdaki tipler tek makyaj değil her şeyin üst seviyeleri mevcut. Benden uzak p1clere yakın olsunlar
Cevap
11Cevap
☹Hmm bilemedim ki bu devirde olduğu gibi görünen birisi kaldı mı ki. Kaldıysa ne güzel. Allah sayılarını arttırsın.
herkes öyle. instagramın olayı bu zaten. instagramdan biriyle tanışıp buluşmak büyük kumar.
Asla !!! Bi insan once kendi olucak bi orijinal olun be nedir bu kişiliğinizin arkasına saklanmislik neyden korkuyor bu insanlar ben anlamıyorum?🙄
Olursunuz gercek yuzunu gorene kadar. Erkek neden kendini baska gosterir. Cunki normal haliyla kafini tavlamayacagini anladigin da baska biri olur.
Bence bu dogru ben bilmem. ki hic bir kadin fotolardaki gibi olsim degil abi anlattigi gibi his degil
Kendisiyle barışık olan, kendisi gibi olan insanlar güzel insanlardır bence
Mükemmel olmak zorunda degilim. Zaten fotograflarda daha cirkin oldugumu soylemisti birisi😂
Hayır önce kendisi olsun sonra benimle sevgili olsun
Nasıl gösterdiği umrumda değil ama kendini gösteren biriyle birlikte olmam ondan eminim.
Öyle birine ısınamam doğallıktan yanayım ister şiveli konuşsun isterse kro olsun ama, kendi gibi olsun zengin de olsa, özünü kaybetmesin özenti insanlara tahammülüm yok
Sahte insanlarla değil kendi ütopyasını koruyabilmiş kişilerle ilgileniyorum.
kulak iyi de bu postur ile alakalı
Beni ilgilendiren bir mevzu değil.
Her zaman olduğum gibiyim. Olduğu gibi olmayanı da anlama kabiliyetim var.
kendini insanlara beğendirme çabası olduğundan kendini olmadığı gibi gösteren biriyle zaten çok da sağlıklı ilişki kurulamaz
Iste benim sitilimde bir kiz vardi. Manken birinin uzaktan fotografini koymus benim diyordu. O misal😂😂
Kendisini olduğundan farklı lanse eden hele d eğildiği yeri unutan biri benim hayatımda olamaz
farkındaysam bunun olmam tabi sahte insanlarla işim yok..
Asla olmam yalancı insan kendine güveni olmayan kişiyle isim olmaz
Iyyyy hiç uğraşamam öyleleriylee..
Öylelerine tekmeyi vuracaksın.
Hayır içtenlik bir ilişkide çok önemli.
Hileler yüzünden kalıcı güzel fotoğraflar kalmadı
Sinir bozucu değil sürekli yapmacık davranmak
Dürüst olmak en güzeli
Er ya da geç ortaya çıkar. O zaman sıkıntı olur
Bu nasıl bir kapak ya tövbe tövbe
Olmam. öyle olduğunu bildiğim an keserim ilişkiyi
Hayaller&Hayatlar
Asla
Olmam
Olmam
Hayır🤮
lanet olsun
Olmam
hayır
Hayir asla
Asla
Asla olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?