İki gündür mesajıma bakmıyor, 20 saat sonra ben yazınca yazdı sonra ben yazdım yine bakmıyor neden?

Bu çocuk benim arkadaşım dün sordum yorgunum diye geçiştirdi 20 saat sonra ben yazınca yazdı dünden beri mesajıma bakmıyor 19 saat oldu napmaya çalışıyor anlamıyorum moralimi bozdu

İki gündür mesajıma bakmıyor, 20 saat sonra ben yazınca yazdı sonra ben yazdım yine bakmıyor neden?
Cevapla