Parklarda içki içenlerde artış var mı? Memnun musunuz bu durumdan?

Taşkınlık, spklık yapmadıkları sürece benim açımdan sorun yok tabii. Sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Az önce parka çıktık üniversite kampüsü gibi her yer öğrenci ve ellerinde şişe şişe biralar.. bişey yapmıyorlar kızlı erkekli oturup içiyorlardı ve çok yoğundu.. büyük bir park
Parklarda içki içenlerde artış var mı? Memnun musunuz bu durumdan?
Cevapla