Açık alanlarda insanlar toplu bir şekilde otururken alkol almak doğru mu sizce?

Benim cevabım tabiki bunun YANLIŞ olduğu.

Ailem, çocuklarım var. etrafta öyle, herkes çimlerde sandalyesini almış oturuyor. Alkol alan bir genç önünden geçerken biseyler demeye başladı, şarkı mirildandi sandık, ama laf attı galiba. sonra arkadaşı kolundan çekip götürürken ağza alınmayacak küfürler savuruyordu en son, bir de el kol hareketleri.

Çocuklarım için endişelendim. Biz dinlenmeye, hava almaya gidiyoruz, içki içip kendinden geçen gençlerin yaptığına bakın.

Belki bu soruyla, bu şekilde davrananlar bunun ne kadar yanlış olduğunu fark eder.

Açık alanlarda insanlar toplu bir şekilde otururken alkol almak doğru mu sizce?
Cevapla