Hadi etiketleyin 🥳😈
O deli temaslardann
Çıkmadı kokun üstümden 💃🏼
Hadi etiketleyin 🥳😈
O deli temaslardann
Çıkmadı kokun üstümden 💃🏼
Var elbette ve hala ona "gel" diyorsam ya çok cesur olmalıyım ya da felaket çekici 🙂 ikincisi daha mantıklı gibi bazı felaketler gelsin dersin ve gönüllü afetzedesindir..
Cesur bir felaketsever ve gönüllü bir afetzede olarak başına geleceklere hazırlıklı olmanı tavsiye ederim kıps ;) ajsjsjsjdjdkdkd
Kesinlikle hazırlıklı geldim, hem bazı felaketler yaşanmazsa insan eksik kalıyor 😉 yıkılmaya değil tamamlanmayan geldim diyelim
İnanır mısın ben de çok yetenekli bir belayım. Felaket iste yeter ki bu konuda üstüme yoktur yeri yerinden oynatınca tüm eksikler tamamlanıverir şok olursun 😈 ajsjsjdjdkdkd
Yer yerinden oynar diyon yani böyle bir felaketin haberci olmaz gel yak yık diyesim geldi bak hatırlar mıısn bir ara bu konuda bir konuşmamız olmuştu, deprem ve sel üzerine konuşurken doğal afetleri sana bağlamıştım.. geçmişten tetiklemiş olmalıyız 😀
Doğal afetleri doğal bir afete bağlaman gayet yerindeydi ahahahahahahajsjsjsjd yalnız burada ben ayaklı felaket mi olmuş oldum şimdi bu konu biraz şaibeli 😈
Ayaklı felaket mi yoksa yürüyen mucize mi...
İkisinin sınır çizgisinde gidip geliyorsun, bu kadar şaibeli ancak cazibe yaratır 😈
Bütün cazibem bundandı demek sırrı bozdun ahajsjsjsjsjskdk
Sır buysa eğer ben de gizli tanıklıktan çıkan gönüllü mağdur oldum demektir, suç sende cezayı artık bölüşürüz :))
Suç bendeyse tabii ki cezayı paylaşacağız aksini düşünemiyorum bile ☠️
Ömürlük paylaşım yapılabilir böyle cezanın affı olmasın zindanlarda çürüsün af çıkmasın diye abartabilirim :))
Zoru seviyorsun diye bu kadar da abartma sen yine biraz idareli abart. Kutsal olan kısım zaten abartılı oldu takdir edersin ki ;)
İdareli abartmak için fazla iştahlı bir süreç ama yine de denerim, kutsal olana fazla yük bindirmeyelim.😉
Hayır öyle birisi yok maalesef.. ama olmasını isterdim..
Cevap
47Cevap
O cesarette olan daha doğmadı heralde gören topuklayıp kaçtığına göre...😄😄
Felaketim ol diyecek olan sensin ama sıcak mı geçti başına akakskskdkdkdkdkf
Hmm ben diyeceksem var tabi,😍valla anam dışarı bir sıcak ki sorma başıma ağrılar girdi resmen.😄😄
Şarkının güzelliği halis mi...🥳😄😄
Var tabi o benim akakskskskdkdkdlf
Ayy dinlemekten içim dışım bal oldu ajskdkdkfkdkckc
Şarkıya göre karşı cins değil miydi felaketim olacak olan. Ahahaha
Kes şımarma benim dedim aaaaa
Bu şarkı çok tehlikeli😄😄
Zehir misin yavrum. Ahahahah
Süreyim bal yerine diyo ahahshsjfjjckvkvkvmö
Aman yavaş gel yollar kaygan. Ahahaha
Sus sus cezanı vermesin 😂😂😂😂
İlacım sende getir bu akşam, aman yavaş gel yollar kaygan... Ahahahaha
Yok benden giden gelmesin hiç birsekilde
Gideni karıştırma o başka akakskskskd
Felaketim olacak hiç gelmesin 😂
Aman iyi evde kal sen akskdkdkd
Erkek evde kalirmiymis hiç sence 😂
Kalır kalmışsın işte banane ajajsjsjsjd
Ben ben iyi bak sence ben kalirmiyim😂
Evet kalırsın ahajsjsjs
Ben kalmam istesem su dk evlenirim ben evlilik adamı değilim 😂😂
Ay tamam tamam ikna oldum uykum geldi iyi geceler sana :)))
Olcan tabi ikna 😂İyi geceler tatlı rüyalar 😌
Uykum geldi diye ikna oldum yarın başa döner bu mevzu aksksksk
Yok oldun kapadık şimdi bir boğanın kabul etmesi guzel olur 😂
Uykum açılacak bak beni boğaya bağlatma 😈
Keseriz boğa çevirme yeriz 😂
İşin şakası güzel güzel uyu minnoş gibi tamam bende uyucam zaten ☺️
Kimseye o derece teslimiyetle gel demem, çok çok güvenmem lazım ki tamamen gözümü karartabileyim. O da pek mümkün olmuyor bende..
Akıllı adamın hali başka :)))
Valla öyle ama kendi açımdan akıllanmak için biraz daha zamanım var gibi hissediyorum bi aptallık var bende akskskdkfkdkfkfk
Küçüğüüm daha çok küçüğüm ajajsjdkdkdkf
Yaş itibarı ile kimseye bu derece teslim olamıyorum. Çok güvenince milli değil uluslararası bir felaket çıkabilir :)
Teslim olup hatalar yapa yapa öğreniyor insan mantık çerçevesinde davranmanın konforunu :))) insanları gözümüzde büyüten biziz nihayetinde kimse o kadar da mükemmel değil.
Ben hep o mantık yüzünden yalnız kaldım zaten. Konforlu tabi ama bunu yıllarca kredi kartının asgarisini ödemek gibi düşün işin sonunda bi yerde o borcu acılı ödüyorsun. Yalnızlığında işin sonunda yapacağı şey bu.
Sen hep mantıklı ve kontrolcü davranmışsın olmaz öyle de tabi arada risk de almak lazım. Sonu ne olur bilinmez ama iyi de olsa kötü de olsa insana çok şey katıyor yaşanmışlıklar. Bazen geri dönüşü olmayan yollara sokuyor bizi zamanında yaptığımız hatalar ama yine de bütün bunlara değecek şeyler oluyor hayatta. Yalnızlık da bir yere kadar o da bir yerden sonra katlanılmaz olabilir.
Kesinlikle öyle. Bu yüzden her şey tadında olmalı. Ama o tadı halen keşfedebilmiş değilim.
Umarım keşfedersin en kısa zamanda
Yok valla bir tane hayatım var onuda kimseler için heba edemen
Aman aynen öyle de şarkı çok güzel be akskskdkdkf
Teşekkürler 💕
Milli felâket tam olarak ne demek oluyor acaba 🤔 Buna göre cevap verelim : ))
Bekle Gülşeni arayıp geliyorum ahHajsjJjsjdkdkd
Tamam, benden de selam söyle : )) Öğrendikten sonra yazarsın 😂
Başıma bela olsan da gel diyo işte amaaaan uğraştırıyorsun beni
Kusura bakma yordum seni de, zahmet oldu 😂
Büyük başlar gitti heralde şımarmaya başladın sen yine 😂😂😂
Gelmediler 😂
Yok aman Allah korusun :D
Felaketin olurum oğlum diye gelecekler şimdi soldan soldan akakskskskdldldldld
Yok başında yeteri kadar felaket var fazlasını alamam.
var ama Vildancım Atasever'i buraya nasıl etiketleyeyim? :d
Seni yazsam olur mu. Objektif biriyim bilirsin 🙂🙂
Olmaz soru sahibini yazmak yasaklandı.
Öyle birisi yok
Kimse yok. Bize felaket değil huzur lazım. :)
Felaketlerim kayboldu gitti 😀
Belki de felaket olan sendin orası tartışılır ajsjdkdkfkfkfkfl
Doğru oda olabilir ya çektiler ya çektirdiler
Yeni bir felaket diliyorum sana ajsjskdkdkdkf
Hayırlısı diyelim belki bu yıl uğurlu gelir 😀
Aynı zamanda sizede yalnızlık dilerim 😂
Yalnızlık dileme sen yine de beddua gibi hepten yalnız kalmayım Allah korusun ajwkskdkdkdkdk
Aylık mı olsun yıllık mı 😂
Aylık paket rica edeyim ben ajsjskdkdkkd
Seni etiketlemeye geldimm
Meğer tek istediğin anlaşılabilmekmiş ahahshsjdjdjdkdkc
🥹🥹🥹🥹
Kokunu üzerime bırakma opsiyonunu da tercih et sen djffhud
Öyle bir opsiyon yok 😈
Vardır 😈
Çok serserice bir cevap veresim geldi şu an ama olmayacak ahahahahahshsjsj
Uffff heyecan verici olduğunu düşünürken hayal kırıklığına uğradık
Normalde şimdi ye bir yeni mesajınız var bildirimi ve kaliteli şaşırtıcı bir mesaj gelmeliydi 😒
Normlardan biraz uzaklaşmalısın çok sıkıcı
Sen uzaklaşırsin sanmıştım
Ben zaten normlara bağlı değilim nffhjf
Ben uzağımdır belki 😎
O zaman biz yakınız 😏
O zaman beklentileri de bi gözden geçir 😈
Ben gelemiyorum. 🤔 O yüzden senin gelmen makbul gibi duruyor 😈
Makbul olan tek şey kimsenin bir yere gitmemesi hahahahahahdhdhdh
Öyle bir şey yookkk
E sen hala bana gelmedin
Umutsuz bi bekleyiş olmuş akskdkdkdk
Kendin kaybedersinnnn
Milli felaket ne abla
Darbe gibi düşün :))
Yok. Bana uzak Allah'a yakın olsun.
Felaketlerden uzak akskskdkflflf
Bu yaştan sonra tabi ekşına gerek yok sen de haklısın akakskskskdlx
E felaket istemem dedin az önce aaaaa
Ahajsjskdkckckckc Şabanın mefulü mefailüsüne döndürdün 😂😂😂😂😂
Aaaa neden kiii hiç anlamadım 🫣
Lafı ağzına tıkayıp gittin tam senlik hareketti. Milli felâketim, kendine iyi bak olan oldu biten bitti sadece şunu bil istedim sana karşı negatif bir düşünce içinde değilim aksine.. 👋
Hiç şüphe yok o konuda.
Bilmiyorum
@simlitavsan 💜
Noliy. d
@simlitavsan Evleniyoruz galiba. d
Hajajajsjdjfkfkf
Benim niye yeni haberim oluyor djjg
Evlendircen mi bizi @barbiemiyimneyim lütfen evlendir baklavali tavşanima kavuşmak istiyorumm xd 💜
Gülşeni getircem düğününüze bu şarkıyı söyleticem akakskskxlclc
Söylet söylet hdjdudjd kuzum benim de şimdi haberim oldu
İyiyim böyle nasip bu işler 😃
Giden hiç kimseye gel demem.
Onun etiketi buraya ağır gelir
Dertsiz başıma dert almayım. Ben böyle iyiyim
Giden gitmiştir daha üstüne konuşmam
Felaketlere alışkın değil bünyem 🤣
Evet, sen varsın
Mesaj yazmıştım ama ulaşmadı sanırım ya da ulaştı bilmiyorum.
öyle biri yok
Hayır o üyeye söyledim onu
Rica ederim 🌺🌺
Gel diyom gelmiyor ne yapicaz
Yorumumu niye kaldırdın?
Modlar gelip hesabı kitler diye
He tamam
Neden şimdi merak ettin
Yeni farkettim bi sorayım dedim modlar da kaldıramazdı ki yorumum soruyla alakalıydı. Altındaki yorumlaşmalarda da kurallara aykırı bi durum yoktu ondan dolayı merak ettim.
Nasıl aykırı yok takipleselim konuşalım dedim daha kural dışı bir şey yok ama görmezden geldin
İyide o benim görüşümün altında ilerleyen sohbet. Takipleşelim demek yasak mı ajsjsjsjdjdjdk yasaksa neden takip olayı var dimi mantıken?
Yasak görseler iletişim amaçlı deyip kaldırıyor
Deseydin ben kaldırırdım yorumu kökten kaldırmana gerek yoktu ama neyse
Sorun bu değil senle konuşamadık neyse
Sorun yok o zaman tercihleri kabullen çok sorgulama
Siteden gidiyorum 3 gün sonra gibi kabulleniriz
Geri geleceksin kesin
5 ay sonra belki tercih
Giden kimseye gel demem gencligim haric 😂
Milli felaket mi? Bak bu ilginç..
Hayır
yoookkkk
Yok ki
Var hemde çok özlediğim biri
Vardır
Vardı bitti gitti
Hayır yok..
Yokoo
Var.
Evet var 😍
Yok..
Yok🥹
Bütün gacılar..🙈
Bela istiyorsun sen akskdkdkff
Murat Dalkılıçında dediği gibi hiç birinden cayamam ben, Leyla'ya varamam ben diyelim..🤪
Soruyu tam anlamadım
E zorlamasaydın anlamak için
Sen olurdun ya herhalde
Sen kimsin çocuğum
Ne münaseboo
Sen sordun ben soyledim
gelll
Kötü alışkanlıklar edindim gelemem askskdkdkflflflf
gel
herkesin warr
Yooo
5 aydır nerelerdesin
Hadi koş gell bul bi bahane
hayır yok.
Şu an yok öyle biri.
KS de yok
Sen
Bi bitmediniz be bu soruya verecek mantıklı cevaplarınız mı yok anlaşmış gibi herkes sen diyo
Cevap verdim işte kimsem yoğ
Yazsana
Sebep?
Konuşmanın sebebi olması şart mı ya da illa bir sebep mi belirterek biriyle konuşmak istersin?
Konuşmam için geçerli bir sebep gerekir
Belki konuşmak istiyorumdur bir şeyleri paylaşmak anlaşmak iletişim kurmak olamaz mı?
Tanımadığın insanla neyi paylaşacaksın
Paylaşacak birçok şeyimiz olabilir paylaşmak istersen ya da paylaşabilirsek daha doğrusu. Sonuçta burada sen herkesi tanımıyorsun gerçek dünyada nasıl konuşuyorsam şu anda da seninle o şekilde konuşuyorum..
Olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?