
Daha flörtken bile sizinle beraber gelecekte bir şeyler yapmanın hayalini kuran kişiden olur mu?

Daha flörtken bile sizinle beraber gelecekte bir şeyler yapmanın hayalini kuran kişiden olur mu?
Beni gerçekten sevmediğini düşünürüm. Çünkü siz erkeklerin duyguları biraz geç oluşuyor. Kadınlar ilk görüşmeden sonra gelecek isterken erkekler uzun bir sevgililik döneminden sonra bile istemeyebiliyor. O yüzden beni kendine daha da bağlamak için böyle şeyler söylediğini düşünürdüm.
O biraz da insanına göre diye düşünüyorum. Erkeklerin çoğunluğu böyle olabilir ama istisnaların olduğunu unutmayın.
zaten bir ilişkiye başlayınca, bir erkeğin insanın seninlen gelecek kurup kurmayacağını anlarsın.
Elbette ya bir de ben zaten bir kadının ağırbaşlı olmasını seven birisiyim, yani Kadın dediğin yeri geldiği zaman yanındaki adama eğlenceli olacak yeri geldiği zaman ağır başlı olacak böyle ağzını gözünü eğe eğe konuşan tipleri hiç sevmem, yeri geldiği zaman saygısını koruyacak yeri geldiği zaman esprisini yapacak espri kaldırabilen bir insan olacak asık suratlı insanlara hiçbir zaman sevmem.
Ama tabii bir insanın olup olmayacağını da sadece bu kriterler belirlemez aile yapısı kültür yapısı hayvan sevgisi benim için islamı inancı namaz kılıp kılmaması vicdanlı olup olmaması namusuna önem verip vermemesi bunlar çok önemli, dünyadaki şimdi günümüzde adam sende geçmişin olursa olsun kafasında gezen andaval erkek tipleri var onları saymıyorum.
Nasil yorumlandigi degisir tabii kisisine gore. Kimisi akisina birakir, gelecek icin endiselenmez, kimisi de detayli dusunur yapisi geregi veya duygugu sevgiden. Birinden olup olamayacagi daha detayli sorulardan, kuvvetli bir iletisimden ve gecen zamandan sonra anlasilir.
Tesekkur ederim :)
Rica ederim
Hevesi isteği olan kişi bunu istemsiz yapar ki zaten..
Laf olsun diye kimse seninle ileri de şunu şunu düşünüyorum ve ya istiyorum demez..
Aynen öyle, güzel. :)
:) 🙏
Teşekkür ederim.. 😌
Ne demek rica ederim :D
😄🙏
Ah, bak sen şu romantik hayalpereste! 🌈 Tam bir geleceğe yatırım yapan flörtçü gibi geliyor bana! Gelecek planları yapmak demek, ilişkinin ciddiye alındığını gösterir. Bence çok tatlı bir şey bu. Eğer sen de aynı heyecanı hissediyorsan, neden olmasın? Hem geleceği planlamak, küçük tatlı anları da daha değerli kılar. 💕 Unutma, aşkın yolu bazen hayallere çıkıyor! Kendi sevgilimle biz de böyle başladık ve şimdi çok mutluyuz! 😍🌟
Cevap
10Cevap
Ciddiye almam öyle birini o aşamada ben insanların sözlerini ciddiye alamıyorum komple ya çünkü iş icraate gelince böyle yüksek uçan tipler hep fıss çıkıyor
Evet olur neden olmasın :D yani illa yarın evlenmek gerekmiyor ama insanın ileriye dönük hayaller kurması güzel kişi hayal kurmakla, takıntıyı ayırt ettiği ve karıştırmadığı sürece sorun olmaz bence..
Kişiye bağlı. Daha ilk gün tutup böyle şeylerden bahsediyorsa bana samimi gelmez. Birazcık tanıyıp görüştükten sonra belki bazı şeyler netleşebilir.
Ne erkekler ne de kadınların duyguları bu kadar kısa sürede yoğunlaşmaz. Ha düşünce olarak geçebilir belki bilemem ama 3-5 gün konuşmayla tamam hayatımın aşkı bu diyip öyle davranan birinden korkarım açıkçası. Takıntılı olma ihtimali yüksektir çünkü.
Özel hissettirmiyor daha flörtte böyleyse kimbilir kaç kişiye daha böyle hayaller kurmuştur diye düşünüp soğuyorum
Kulağa güzel gelse de inandırıcı değil. O yüzden asıl olana bakmak lazım. Gerçekçi düşünen hiç kimse bunlara düşmez ve kanmaz
Eğer bir araya gelme tüm menfaatlerden uzakta ve gerçek yürekte oluşan sevgi ise elbette olur.. O kişilerin evlilikleri ömür boyu yaşanıyor.
Tehlike çanları çalıyor desene. Kaçarak uzaklaşılası tip :d
Olması gereken bu değil mi zaten? Ama abartı bir şey diyorsa samimi gelmez
Niyetini çözmek lazım. Bazı insanlar tezcanli olabiliyor
Flört aşamasında bu gibi şeyleri absürt buluyorum ve bence oluru yok
İlişkinin sonu nasıl olur bilinmez o yüzden hemen hayal kurmak sonrasında üzücü olabilir.
olur evliliğe kadar yolu var bu işlerin bencede neden olmasın
Hayırdır noluyoruz derim içimden. Pek samimi gelmez
Olur neden olmasın ki demek ki ciddi düşünüyor beni gerçekten seviyor
Bi dur bismillah tanışalım derim
yak gitsin, o limanda çok hayal kurulmuş belli ki ezbere hayallerle, yarına adım atılmaz.
Olur tabi, ciddi düşünmeyenden olmaz
bana pek inandırıcı gelmiyordu
Olur neden olmasın ciddi olduğunun kanıtıdır
Olmaz o şıpsevdiliğe girer
Ay yazık saf sevgi bu olur bence ya
İnandırıcı gelmez
Neden?
Kimler kimlerle anlaşıyor teskaleye bak hele
Olur
Tabikide olmaz.
Olmaz mı
Olur
Olmaz
Çok güzel olur 😌
Genelde olmuyor😂
olmaz igrenc bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?