Cicim ayları bittikten sonra ilişki sıradanlaşıyor neden ilişki yapıyoruz o halde ya da neden devam ettiriyoruz?

Heycan olmadan ya da monotonlaşan ilişkileri neden devam etirirler ya da bunu bildikleri halde neden ilişki yaparlar ki

Cicim ayları bittikten sonra ilişki sıradanlaşıyor neden ilişki yapıyoruz o halde ya da neden devam ettiriyoruz?
Cevapla