Kocama eski eşi ile mesajlastigi için kizmakta haksız mıyım?

Normal günlük mesajlaşma olmuş çocukla ilgili kadın birgün bulusup üçümüz vakt geçirelim çocuk için falan demiş. Ben bunu okuyunca ağzıma geleni saydım gidersen daha giremezsin bu eve diye. Şimdi konusmuyorum geceden beri zirladi yalvardı yüzüne bile bakmıyorum çok kirildim
Kocama eski eşi ile mesajlastigi için kizmakta haksız mıyım?
Cevapla