ona ne derdiniz?
Saçmalamaları yoktu, gayet düzgün ve kaliteli bir sohbetti. Beklentim yok ondan takılmalık insan da değilim, fakat o dediği şeye ne yazacağımı bilmiyorum?
ona ne derdiniz?
Saçmalamaları yoktu, gayet düzgün ve kaliteli bir sohbetti. Beklentim yok ondan takılmalık insan da değilim, fakat o dediği şeye ne yazacağımı bilmiyorum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hiç bir şey söylemedim. Ona bile değmez
Tam beyefendi gibi davranıyor bana karşı dedim, ve zarif kız olduğumu biliyor konuşma şekli vs her şey tamam, yalnışı olmadı. Kendisini ifade etti ben de buna karşılık vermek istedim. Toksik değilim hekres kendisini bilir ve istemeyebilir.. olgun insanlarız. Sonuçta en önemli saygı duyması ve dürüst olması
Sana daha açık olayım mi?
Ya siz daha açık olabilirsiniz, ben umursamıyorum ki adamın derdi sadece yatak da olabilri, benim için önemli olan ben saygılı biriyim ve bana yalnız hareket yapmadı tam bir beyefendiydı. Sonra konuşmada dürüst oldu bu kadar. Oturduğumuzda bir kıza davnılması gerekmesi gibi davrandı. Onemli olan bu. Sadece ben bir şey istemedim diye oyle bir mesaja ne yazacağımı bilemedim
Hayır onu Kast etmedim. Muhtemelen sizi beğenmedi gibi geldi bana. Çünkü her şey iyiyken sohbet ve ortam yani her şey. Böyle demesi bunu gösterir.
Beğenmesi mümkün değil. Bakışlar davrwnışlar iltifatlar ki çok hoş biriyim hemde zarif.. Hani bir kadın olarak karşımdaki adamı da anlarım beğendi mi diye.. Sadece yeni işe giriyor be çok mesafeli onu biliyorum. Her neyse ilişki yalayalım demedim sadece tanıştık her şey olabilri yani
Peki burada senin gördüğün asıl sorun ney? Yani seni dinliyorum akıllısın , Zekisin bu çok belli ama sanki takıldığın bir yer var gibi
Ben sadece bir şey kastetmediğim için adama böyle bir mesaja ne yazacağımı bilemedim? ne diyebilirim
bir şey kastettiğim yok, tanışmış olduk :)
Böyle mi demeliyim?
Yok öyle deme dur düşüneyim. Empati kurmam lazım 😀
Jahahaahha neden öyle demeyim 😂 hadı hizlica yaz yazayim, akşama kadar bunla uğraşmayalım 😄
Küfür et engelle 😀 şaka yapıyorum sakın yapma 😀 aklıma bir şey gelmiyor acele ettirme şimdi bulacağım
Düşündum senin dediğin mantıklı geldi
ya da güzel bir gündü her şey için teşekkürler ederim, hayatınizda başarılar da diyebilirsin
Yok ne engellemesi 😀 hiç sevmem boş işler. Ben hep büyük kalırım, karşımdaki insan en kötü olsa bile.
Buna dedim ki bir şey kastetmedim, seni öyle anlayip kendimi ifade etmek istedim. Tanışmış olduk :) o da Evet 🙌 diyor 🤣🤣🤣 dün de ayrıldıktan sonra 10 dk geçmeden bunu yazdı: iyi ki tanıştık çok güzel bir akşamdı teşekkür ederim falan 🤣 Gel de şunları anla anlayabilirsen
Adam şizofren olabilir mi😀10 dk da değişiyor ya da ikizler Burcudur ikisi de aynı zaten 😃 ee sonuç ne oldu şimdi
Sonuç yok ertesi günler yazarsa bakarız, napim ona çabalamam ki öyle mi öyle
Kesinlikle çabalama, seçenek değil tercihsin. Hatta düşünme bile bu olayları. Bir kaç güne zaten dönecek sana göreceksin ama umursakaz olmam lazım
Hele ki yazarsa öyle bi yorarım onu.. 😄 umursamazlıktan ötesini yaşatırım, sıcak soğuk nasıl yapılır öğrenir
Sen neden bu kadar sinir oldun. Hani banada yapılsa Benimde moralim bozulur ama biraz nedeniyle demiş 😃 bu arada akrep burcu falan misin Sanki sinirlenince korkulacak birine benziyorsun 😃
Hangi nedeniyle demiş? Ben sinir olmadım ki bana prenses gibi davranan kendisi davet eden kendisi, arkadaş gibi davransaydı arkadaş derdim. Bana sıcak soğuk yaşatamaz.
Yaşım 29 o da 36, hani ergen yaşlarda değiliz. her şey güzel iken onu yazmana beklemezdim, o yüzden yine davet ederse biraz canını sıkarım arkadaşlık nasılmış görsün diye
Bişi demedim ya bana kızma 😃 bende tam senin bahsettiğim şeyden bahsettim. Sen yapmayı düşündüğün şeyde haklsin ama değmez bence. Hatta hiç umursamamak daha çok can sıkar karşı tarafın
Bazende insanların yaşattılarini yaşamaları gerekir. Bende bazen yapayim anlasın diyorum, ama anlayacak kapasitedr olsa Zaten yapmaz deyip vazgeçiyorum
İşte bir şey yapacağım demedim. Notr kalıyorum davet ederse ona göre etmezse kendisi bilir
Anladım ben onu zaten. Espri yaptım bazı kelimelerimde. Bu adamla nerde tanıştıniz ki işte mi. Öyle mi davet etti
Bu arada aynı durumu bende yaşamıştım. Bir hanımefendiyi yemeğe davetil ettim spor salonunfda tanışmıştık. Akşam evinddn aldım, güzel bir restoranda yemek yedik, hoş sohbet geçti, hatta iyi olmayacak kadar güzel geçti. Akşam evinr bıraktım. Akşam bana bugün çok güzel geçti her şey için teşekkür ederim çok mutlu oldu dedi. Erkek olarak ertesi gün benim mesaj atmam lazımdı. Attım cevap yok tam 1 gün sonra bana döndü. Ben olumsuz bakıyorum bizim olmaya Allah'a emanet ol dedi. Yani olabilir tabi ama yani kafam allak bullak oldu dedim nerde yanlış yaptım. Sonra öğrendim ki sevgilisi varmış. Yani böyle saçma davranışların saçma sebeplrti olur.
Yok böyle bir şey işte adamın mekanına gittim ne sevgilisi ya da ne bileyim ki dün kendisi yazdı hemen ardından. Sorun yok ama bu konuyu uzatmak istemiyorum yazacağımı yazdım ona keyfi bilir. Sebepleri varsa da kendisine saklasın
O zaman sıkıntı yok her şey gönlünüzce olur inşallah
Olmasi gerek olur, sakalastiginiz anladim fakat cok isim vardi hani size karsi kotu bir davranis degildi. Birkac gun sana yazacak goreceksin falan derken konu acildi ve oyle yorumladim.. Cunku ben pek insanlara guvenmiyorum ve yazacagini da dusunmuyorum
Açıkçasi burada ne yazdığınızi ben pek anlamadım. Bana hitaben mi adama hitaben mi söylüyorsunuz anlamdım 😃 cümleler bıraz karışık olmuş
Şimdi yeniden okudum sabah Mahmurluğu ile anlamamışim. Benim tarafımdan sıkıntı Yok önemli değil. insanlara güvenmek de Cesaret ister doğru haklısıniz
Cesaretten değil artık, güvenim boşa çıktığından sonrası da malum kimseden de fazla beklemiyorum.. ve şey havasına giremiyorum ben aaa yinw yazacak nasılsa falan o ego yok bende daha düz bakarım ve diyorum niye yazsın ki adam bu yani örnek bu 🤣
Yani herkesin yaşadığı ile tecrübeleri birbirinden farklidir. İyi kötü, erkek psikolojisini bilirim Ondan yazar dedim 😃 bende dün bana ters gibi davraninca adama çok sinir olduğunu sandım. Ama alakası yokmuş, sen baya sakin karşılamissin
Bu kötü bir psikoloji mi oluyor 😄 o yüzden mi yazar dedin. Ben bu tür şeyler için yorgunum sanırım ve anlamıyorum. Adama sinir değildim, ama evet yine görüşmek isterdim sohbet çok güzeldi ve tam beyefendi gibi durdu. Dersem ki beğenmedi pek mümkün değil bide çok hoş bir şekilde iltifat etti ve eve girdğimde hemen yazdı. Fakat şu an işi değiştirdiği için mi böyle? Bir işi kapatıp farklı sektore giriyor başka iş kuruyor.. bu yüzden mi pek anlamadım.. yine de toksik olamıyorum gerek de yok.. Yazarsa yine çıkarsak o zaman bende kankası gibi davranırım bakalım 😀
İsteyenin bahanesi olmaz bunu unutma. Ben bahanelerden anlamam, iş filan bahane. Bence sen hiç düşünme öyle bir ihtimal olursa düşünürsün. Değerli zamanıni , değersiz insanlar için harcama. Yani beyefendilik bir maskede olabilir. Ön yargıli olmayayım diyorum ama insan ister istemez oluyor
Evet tabi zaten insan güvenemez artık kimseye. Ve dediğin gibi isteyen zaman da yaratır sadece tuhaf buldum. Ben olsam bir daha görüşmeyeceğim insanlara öyle davranmam ne gerek var
Hani tuhaf bulduşum şey bu
Haftaya yapalım mı yine- hani çıkalım mı
sonra hoş eve göndermeler eve varıncs hoş mesajlar sonra yarın konuşurken o modumda değilim şimdi ve beklentim yok sanki ben sevgilim ol dedim allah allah yani.
Ben genelde çok düz biriyim ve biri böyle dsvranırken ne oluyor diyorum anlamak istiyorum
Ya işte senle ben gibi değil ki herkes. Benimde tuhafıma gitti ama adama da kızmıyorum. Seni sıkmakmamis, cinsellik komşumamis, güzel vakit geçmiş. Bari o gün güzel geçmiş. İki Medeni insan gibi olmamış, uyuşmamis kafada bisiler. Lakin işte bunu derken de bir yandan egomda diyor ki ben reddedikecek erkekmiyim. Bu arada burada empati ile düşündüm kendi acimdan
Yazdıklarını anlamadım neden reddedilecek erkek miyim yani ne demek istedin
2. Mesajıni Yeni okudum şimdiki yorumum onun için. Adamda bir gariplik var. Sanki sen istiyormuşsun, adamın üstüne atlamissinfa o istemiyor durumunda sanıyor kendisi. Bende düz biriyim ve hep dürüstlükten yanayım. En acı doğru bile en tatlı yalandan iyidir
Hayır ben empati yaptım bana bir kadın aynı davransa böyle düşürdüm diye
Yani açıkcası o gece onun yanında prenses gibiydim kiyafet ayakabı komple görünüş davranış, kendim egolu değilim ama gerçek neyse o. Bide üstüne zarif bir kızım hani kendisi de söyledi ordaki tanıdıkları da, ve davranışım hep kültürlü hep sakin samimi. Kendisi bile çok zarifsin çok çekingrn diyince, bazen dedim bunu saklamayı deniyorum farklı duruma düşmemek için ama işte olmuyor, yok bu çok güzel bir şey dedi, hani sakin birş olduğumu anladı.. ve dedi onu anlayip ona göre sohbet ediyorum ki sen rahat ol..
Sanırım kendimi ifade ettim diye ben sanki istiyormuşum hemen atlıyormuşum gibi zannetip geri çekildi. kendisi öyle sanıyorsa devam etsin de öyle davranan kendisiydi kalpler atan kendisi hemen yazan kendisi, yine görüşecekmiş gibi davranan da.. ben ne diyim yani
Yani sen tam olman gerektiği yerde olman gerektiği gibi olmuşsun. Sorun zaten sende değil adamda. Adamın mantığını çözemedim sadece. yani her şey iyiyken neyin bilinmezligi bu , be adam. Gizemli olmaya mi çalışıyor anlamadım
Kendini ifade ettim derken ne gibi ettin? Bundan neden rahatsız olup geri çekildi
Evet ama bende onun mantığını çözemedim diye ne oluyor dedim.. Gizemli niye olmaya çalışsın ki? Onun peşine gideceğimi düşünüyorsa benden ona bir mesaj daha gitmez, kendisi yazmazsa.
Belki de taktik yapıyor belki de hiç bir düşüncesi yok bilmiyorum ki. Bazı konuları aslında bilmeskete olur. Bize bilip bilmemek bir şey katmaz. Zaten anladığım kadarıyla güzel, zeki , özgüvenli birisin. Tr şartlarında zor bulunan özellikler
Bir yanlış anlaşılma olmasın diye hani dedim seni tanımak istedim fakat tek gecelik iliikiler yaşananlardan değilim bunu da biliyordu zaten. Hiç de beni sarhoş etmeye çalışmadı ya da yakınlaşıp yalnış bir şey yapmadı.
Bu arada senin adamdan beklentin bu değildi di dimi😀 www.instagram.com/.../?igsh=cTFua2pkazhyZXM3
Ona da söyledi zaten şu an bir ilişki modum ya da beklentim yok ama illa takılayım diye de yok ( hani seninle takılmayı da düşünmedim anlamında)
Yağ diyeceğim ki cinsellik icin yaklaştı oda yok.. garip bir adam vallaaha
Ki Allahım orada otururken kendisi dedi haftaya yapalım mı yine çıkalım mı.. bu insanlar ne ara bu kadar hastalandı? Ben date giden insna değilim 2 sene yalnızım zaten, çok merak etmiştim onu ki gittim.. fakat bi tek bana mı tuhaf geldi yoksa adam tuhaf..
Peki be adam amacın ney. Dedikleri birinini tutmuyor
Bence iyi yönden bak. Olmaması daha hayırlı olmuş. Bu adam seni yorardi. Kendi bile ne yapacağını bilmiyor. Sen bu adamın kararsız yönü ile savaşarak harcardin zammını. Yanlış kalpte olacağına yanlız kal daha iyi
Türk değilim 😄 kendisi de söyledi hoş güzel ve kendi ayakların üstünde duran bir kızsın çok hoş falan ay ne bileyim ne diyim 🤣
Ay biz bununla uzun zaman arada yazışıyorduk bir kere bile açık saçık sohbet etmedi ondan dolayı merak ettim onu ve tanımak istemiştim
Türk değil misin? Türkçen benden iyi 😀
Vallaha benim bile aklım karıştı adamdan senin tabi karışır
Hahaahahahaha video komik ya isterdim ki düz olsun mesela dedi haftaya çıkalım mı yine olur yazdın çıkarız sohbet ederiz zaten belli olur kim ne istiyor diye
Benim şimdi iyice aklım karıştı. Haftaya yine mi çıkacaksınız. Vallaha yasak elma gibi oldu benim akıl gitti iyice 😀
Hahahaa evet türk değilim 😂 ama türkçem iyi sayılır.. e aklım karıştı tabi ama biliyor musun ben çekingen olsam da utansam da fazla özgüven gösteriyorum bunu hiçbir şey yapmadan bile. Arkadaşları da söylediler bana hani erkekler neden eziliyor böyle yetersiz hissediliyor gibi karşına gelince. Bu adam da o gece biraz onu beğnememişim gibi bir tavır gösterdi onu sonradan anladım.. kültürlü oturup kaliteli sohbet etmek kötü mu anlamadım.. date gidnce nasıl davranmam gerekiyor.. hep kendim gibiyim zaten
Ya kendisi öyle dedi geçen gece oturduğumuzda, bende olur dedim.. yazmazsa tabi çıkmayız.. biz çıkacaktık hani mi diyeceğim ona 🤣🤣🤣 asla tabi
Bak soğuk olmak ile sıcak kanlı olmak arasında ince bir çizgi var. Yani bana karşı soğuk olsan ve senin yanında ezildiğimi. hissetsem bende çekingen olurum. Ama işte o o ortamı bilmediğim iicn yorum yapamam. Ama sen sen ol hep kendin ol.
Sakın yazma aman aferin yazma 😀 ölsen de meraktan yazma.. kadın dediğin asil olur. Adımı ilk başlarda erkek atar. Sevgili olunca kim isterse hep o atar adımı
Soğuk değilim sadece mesafeli ve hoş davranıyordum. Ki tatlıydı bakimca böyle gece olarak. Olmazsa zaten o hemen ardından teşekkür ederim çok güzel bir geceydi demez. Fakat istemeden öyle anlamışsa eğer o zaman yazdığım şekinden anlardı sonradan. Belki de yaşı var diye fsrklı gelmiş bilmiyorum. Yok ki zaten yazdım açıkladım kendimi son konuşma oydu.. ondan sonra yazarsa kendisi yazar anca.. Sonuçta görmek isterse napiyorsun der çıkalım mı falan zaten görüşmüşüz..
Ama kötü bir izlenim bırakmış olamam çünkü otururken arkadaşı grldi bir şey sordu ona sonra bana sordu cevap verdim dedi kız ne kadar zarif hani böylr saygılı yaklaştı o da.. Şaşırdım ama bakalım
Bence burada doğru taraf sensin. Eğer adam bunu anlar ise ne ala. Anlamaz ise Kendi bilir. Peki 2 yıl neden kimseyi almadın hayatına. Çok mu güvenini sarstilar.
Bu arada yorumlarda mesaj sınırı var kaç bilmiyorum. Eger yorum atamazsam bil ki sınıra dayanmisim😀
İstemedim iyileşmeden birini severken başka biriyle date gidemem ona da yalnış olur.. İyileştim birini tanımak istedim bu vardı zaten arada yazıştık sonra daha çok yazıştık ve görüştük.. 2 sene sonra ilk defa birini tanımak istedim.. biraz o yüzden bu kadar merak ettim belki.. zor hoşlanıyorum.. Yani doğru taraf ben miyim.. yalnışım olmadı sanırım.. Böyle biri istemiyor olabilir.. bana dedi ki tabutlarını kıracak biri lazım arada ve şakalaştık, hani bırsktığım izlenim tam olduğum gibidir.. bu tür kızlardan hoşlanmamıyorsa onun derdi artık
Ya çok da olgun birisin dediğin her şey katılıyorum canı gönülden. Bende 2 sene boşluk vermiştim sonra hazır oldum birini sevdim, ama sonu mutlu olmadi. Bence adamın Aradığı özellikleri bulmadı sende. Artık adam ne arıyor ise
İnsan başkasının yanında Kendi ise huzur ordadır. Kendim olmadığım hiç nir bir yerde durmam bende
Bilmiyorum gerginlik yoktu masada, kendi normal konular kendisi anlatırdı güldük falan.. bide diyor doğal insan pek kalmadı, ben doğal kizim bu arada hiçbir şey yok bence estetik vs saç.. sonra dedim evet böyle diyorsunuz fakat yine onlara gidiyorsunuz.. oyle değil dedi yaptıran da az yaptırmalı ama herkes.. belki de daha açık kız istiyor nerden bileyim
Bende hiç bilemedim gerçekten muhtemelen de bilemeyeceğiz. Seni sen oldun diye beğenmemişse kendine başkasını bulsun. Sende değerli zamanini , değersiz insanlara harcamamis olursun. Bence adamın beklentileri farkli idi , şimdi günahıni almayayım ama
Gecelik şeyler mi 😄 belki de
Öyle ise neden bir şey olmadan beni gönderiyor taksi ayarlıyor ödüyor sarılıyor hafif mesaj atıyor sonra? Hani diyelim istediğimiey olmadı sonra neden böyle? E ordan etkilemeye deneyecekse dürüst olmazdı taktik yapardı.. bu yüzden tuhaf buldum 😄
Ya belki de. Ama iftira atmak istemem. İnsan oğlu işte güven olmuyor ki, alninda da yazmıyor.
Cinselik ise derdi olmadıktan sonra hoş niye olsun ki.. hele ki bu devirde
Belki de adam taktik uzmanı bilemiyorum. Benim hep net insanımdir, netlik olmayan yerden kaçarım 😃
Bu taktik ise ve yazarsa sana söylerim ozaman 🤣🤣 ama beklemiyorum açıkcası. Bende bu arada netsiz yerde durmam hemen uzaklaşırım ama netsiz şeyleri de netleşmek isterm beynim biraz o konuda sıkıntılı merak eder hele ki o insanı merak etmişse
Bence cinsellik muhabbetini kapatalım çünkü bir kanıt filan yok bunu kanıtlamak için. İftirada atmak istemiyorum
ama Ya adam zaten 36 yaşında az değil yani kim bilir kafasında ne vardı
Haha bende aynı dertten muzdaribim. Şu netlik konusunu. Kafamda net olana kadar rahatlamam. Ama baya baya astım bu huyumu son zamanlarda. Yazarsa mutlaka yaz. Dizi özeti gibi oldu merak ettim
Adamın kafasında 40 tane tilki dolaşıyordur, hiç birinin kuyruğu birbirine değmiyordur derler Bizim burada
Yo iftira değil de işte belki istemiş bakmış olmadı ama beni rahatsız etmedi.. onemli olan bu.. sonradan neden öyle davrandı allah bilir
Bu arada az önce de dedim. Mesaj sınırı var 100 son herhalde haberin olsun 😃
Eğer senin dediğin gibi ise. Baktı seni elde edemeyecek bıraktı. Ki bu adama saygımı arttırır
Evet doğru derler 😂 ne yaptığını bilmyior gibi ya da benim gibi kızlardsn hoşlanmıyor fakat az bakmadı instadan az kalp atmadı az düzgün sohbet etmedi az ya da çok biliyordu nasıl biriyim.. da işte.. bazıları açık saçık sever karşında gelince doğal severim derler
Yazarsa evet elbette yazarım sana.. ama hiç sanmıyorum sonuöta ne diyebilir ki.
Evet benim de saygım var öyle ise ama onu zaten o geceyi anladı ondan sonra tepkiyi anlamadım 😄 ne diyim yazacak olursa çok merak ederim ne der ama
Sonuçta arkadaş olmuş olduk 🤣🤣🤣
Saçmalama 😃 ne arkadaşlığı 😃 öyle bir şey Yok. Amacınız ne ise o olsun yoksa hiç bir şey olmasın. Bu arada sohbet etmek istersen özelden yazabilirsiniz. Son 11 yorum kaldı 😃
Adam ne istediğini bilmiyor ya da ne istediğini çok iyi biliyor onu sende bulamadı. Yazarsa adam bana yaz bende merak ederim
Biliyorum. E oyle dedik hani o ilişki konusundan sonra sonuçta arkadaş olmuş olduk tanışmış olduk.. napim... belki de arkadaş oluruz yazarsa 😂😂 kanka derim ona ya Allahım sabır ver
En komik olay da otururken dedi keşke daha önce çıkmış olsaydık haahahahahaahaahajahahahahajaajahajajajajaajahahahah
Kanka filan deme sonra ben kızı reddettim hemen kanka diyor çocuk mu bu der😃 sen kendin gibi ol Yeter
Ben olsam bu adamdan uzak kalırdim senin mental sağlığına iyi gelmez
Bende bulamadığı şey anca şey olur böyle daha açık bir kadın vs.. bi tek o değilim. Ama yazarsa yazarım analize ederiz 😄 nasıl da 2 sene otur sen yalnız sonra birinden hoşlan çık sonra ds otur düşün neden... 🤣
Seninle şakalaşıyorum ne kankası 😄😄 ama yazarsa çıkarım yine fakat arkadaş gibi davrnaırım ve tam yakınlaşacağına hani arkadaşız derim :) napim.. Ay bu durumda kendisi beni mi reddetmiş oldu? 🥲🤣 e ben ilişkimiz olsun mu dedim ona? 1 kere görüştük ya
Ee bende öyle oldum. Tam 2 sene bekle birini sonra sev sonra acı çek 😃 bari sen acı çekmedin iyi yönden bak. Analiz ederiz inlslah bu adama kapasitemiz yeter 😃
Yaa aman takma bu kadarda ya. Senin aklında deli sorular var, bitmiyor bir türlü 😃
E sen öyle yazdın bana kızı reddettim dedin diye sordum o mu beni reddetmiş oldu bu durumda çok tuhaf sanki israr ettim aman neden yazmıyorsun neden aramıyorsunn 😀
şu an beynim durdu inanki. Düşünme yetimi kaybettim 😃
Ne diyim zaten düşünecek bir şey yok sanki, anca yazarsa ki beklemiyorum, söylerim sana
Sohbet etmek istersende istediğinde yazabilirsin. Sohbetin güzel. Ama adam yazacak göreceksin içime doğuyoe
Teşekkür ederim, benimle dertleştiğin için de. Neden yazacak ben erkekleri tanımıyorum pek, ne diyecek kız terbiyeli güzel yaz çık zaten senden çok daha genç 🤣🤣 şaka.. içinde mi kalacsğım da merak edecek.. ah bu insanları hiç anlayamadım
Çok uykum geldi size ayıp olmaz ise ben yatıyorum yarın iş var 😃 yarın yine hiç bir sonuca bağlanmayacak olasılıklar üstüne konuşuruz 😃 özelden yazabilirsin. Burdan yazmak hem zor hemde yanında yoruml yaptırmayacak. 😃
Tamam yok ama yine aynı konuları konuşmak mantıksız.. bir şey olursa onu yorumlamak başka.. bu adam için ne diyim artık ona kalmış yani
Günaydın. Aynen öyle. Sohbet etmek istersen yazabilirsin, yoksa yeni gelişmeler olmaz ise adamdan konuşmak mantıksız. çünkü adamı bende çözemedim
Görüşmeden önce kendimden attığım hikayelere daka sık kalp atmaya başlamıştı.. Dün akşam kendimden yine attım, sabah görünce yine kalp atmış ? ne demek bu sence
Eğer aynı hareketi ben yapmış olsa idim; halen seni izliyorum, halen aklımdasin demek için yapardım
E yani.. bende öyle algıladım hani görüşmeden sonra o olay sonra istemeyen niye kalp atsın dimi.. kalp atıyorsa demek ki burdayım diyor nir şekilde... ne istiyor Allahım ya Rabbim.
Şimdi bana dürüst ol. Sen bu adamdan hoşlandında mi taktın bu kadar yoksa öylesi bir takıntı mi? Çünkü pek bir düşünmeye değecek bir insana benzemiyor sanki
Düşünmeye değecek biri olmayabilir evet.
Fakat böyle bir gerçek var, 2 sene kimseyle bulaşmadım ne date ne bir şey. Onu gördüğümde bir hoşlantı geçti.. ve dedim bu adamla date gideceğim, o tam istedğim gibi bir date yapabilir.. ama şimdi zaman değil çünkü yapamıyordum. Aylar geçti arada konuştuk ve sonra buluştuk. Hani benim birinden hoşlanmamı etkilenmemi baya zor bir şey çünkü herşeye bakarım ister istemeden. Ani hoşlanırsam demek ki olur hoşlanmazsam 10 sene peşime gelse olmayacak...
Şimdi ben 2 sene sonrw o kadar süreç sonra birinden etkilendim.. ve anlamadım. O yüzden tanımadığım insanlarla konuşmak istedim ki soru sordum.
2 date olmasını isterdim çünkü onu merak ediyorum tanımak istiyorum ve güzel bir gece geçirdiğimiz için bir daha olmasını istiyorum ki anlayim..
Belki ani tepki verdim belki ondan uzak durdu yine de yalnış mesaj attı.. bir daha bir şey yapacağına beklemiyordum fakat bu kalp başka bir şey diyor..
bir şey yapmak istemiyorum diye anca ona bırakırım..
Bu arada Türk olmadığına emin misin 😃 cümlelerin çok iyi. Şimdi seni daha iyi anlıyorum. lakin şu an bekleme ve hayatına hix bir şey olmamış gibi devam etme zamanı. Belki adam için kalp atmak önemsiz bir şey Belki aynı anda başka kadınlara da atıyor. Gerçek cevapları bulana kadar beklemek gerekir
😂😂 Onu da dikkat etmeden yazıyorum edersem neler çıkar hhaha şaka, değilim balkan kızıyım :) İşte az çok tanıdığım için o kalp boşuna atmadığını biliyorum.. çünkü yazmaz oyle atmaz hele ki o kısa konuşmamızdan sorna uzak durur.. 7 ay takipleşiyoruz ne fotolar attım 😄 ama başka kadınlara atıyor mu illa ben bu çağda yaşayan insanlardan korkarım.. zamanla mı bırakıyorlar diğer insanları ne oluyor ne bitiyor haberdarsızım.. ama anlayacağız
Alla alla sende kendimi görüyorum. Bende aşık olacağım kadını ilk bakışta anlarim..
Birine şans çok zor veririm, verdiğim zamanda ise Savaşırim onun için. Çünkü sonra pişman olmamak için , ben elimden geleni yaptım olmadı diye. Belki de hayatın da başka kadın var seni yedekte tutuyor bilemedim bir türlü bu adamı, çünkü benim türümden değil böyle şeyleri anlayamıyorum
Yok tutmaz, yedek tutacsk olsa başka davranırdı, ve kendi mekanına davet etmezdi, herkesin önunde göstermezdi. Ama anlayacağım
Bilemiyorum her şey olabilir. Sormadan öğrenemezsin, sorarsan da gerçekleri değil, duymak istediklerini duyarsın
Sorarım demedim ki , anlarım dedim, zamanla anlaşılıyor :) tek şeyde eminim yedek işi bu değil, yedek tuttuğun birine böyle davranılmıyor etrafta çok gormuştum.. o yüzden pek kafaya takmam o şeyleri.. Yeri gelir kendisi söyler söylemezse zaten boş
Aynen öyle sende çok umursama. Bak kadınlar duyduklarına, erkekler gördüklerine inanir. O yüzden kadınlar makyaj yapar, erkekler ise yalan söyler 😃
Hahahahaha ben hangi kategoride bilmiyorum o zaman herşeye bakarım herşeyi de kurcalarım 🤣
Sende zeka var, alımda var, espiri Zekasi da var , yani var oğlu var. O Adamda ne var bunları hak edecek. Çok kurcalama ya, hayat güzel ve kısa bak keyfine
Yorumda Mesaj sınirii var dedik yokmu yoksa ya yalancı çıkacağım. 😃
Yok galiba hahaha 😁 o adamda ne var bilmiyorum 😄 hakketmiyor de..
Bence 150 de bitecek yorum sayısı var mısın iddiasına😃 bence Adamda ya karizma var ya da şeytan tüyü. Zaten mekanı var zengin diye bakacak biri değilsin tanımadığım kadarıyla
Yok zengin istesem ben bulurum zaten yaklaşan hep zengin, fakat biri bana bakmasından ihtiyaç duymuyorum kendim işim var rahat da yaşıyorum. Bunu kendisi de farketti ve söyledi kendi ayakların üstünde durman çok güzel. O adamda çok güzel bir dürüş var ama, çok nadire rastlanan.. en zayıf noktam o. O yüzden ben ilk gördüğüm anda anlarım bir şey olabilir mi olmaz mı.. onda o aradığım şey var yani.. bende her yerde bulabilecke insan değilim. Eğer hoşlanmışsa nerde bulacağını bulur zaten ne diyim..
Yorumlar bakalım gittipi yere kadar
Bende öyleyim ilk görüşte bir şey oldu oldu yoksa zamanla olmaz.. benim bu konuda anladığım adam seni kaybetmiş gibi duruyor. Bence sen ne istediğini bilen birisin, belki de çok nadir birinden hoşlandığını için böyle oldun
Gitsin bakalım bittiği yere kadar yorumsal sohbet 😃
Kaybetmiş de ne istiyor daha bakariz. Etkilenmişse illa yazar :) .. belki de evet çok nadire hoşlandığım için böyle oluyor ama bu konuda yapabileceğim bir şey yok.. karakterim öyle..
Yapacak bir şey yok sen kendini tanıyorsun, önemli olan bu zaten. yazarsa ne ala , yazmazsa kendi bilir... Onun ne istediğini de zaman gösterecek.
Ya bu adamı bi anlayabilsem.. hani aylarca takipleşyoruz diye biliyorum öylesine kalp atıyor mu, hele ki o gergn sohbetten sonra.. Yine kendimden hikaye attım yine kalp attı.. Ne istiyorsun abicim, yazacaksan yaz yani..
Hahahah. çok haklısın. Sinirlerinle oynuyor senin. Be adam ya adım at ya da hiçbir şey yapma
Valla bu hafta sonu davet etmezse bir yere artık kalp da atmasın aa yeter.. Kalp kalp nereye kadar, kalp atıyorsan demek beğeniyorsun başka açıklaması yok. Ki bunu yakınlaştığında yapmaya başladı.. benim yazmamı bekliyorsa yazmam 😄
Aynen kesinlelile mesaj atma. Hatta sana mesaj atmaz ise belli süre sonra çıkart takipçilerinden. Bakalım nasıl oluyormuş 😃
Hahaah yok ben uğraşmam o şeylerle niye çıkartayim ki instadan ben çocuk muyum.. yazmazsa yazmasın yalnışı olmadı bana karşı dursun izlezin :) O hesap bende yok 0 toksiklik yani kendimi yoramam o hareketle.
Günaydın... Muhtemelen sen yazdığında iyi akşamlar olacak 😃 bu sen, sendeki bu özgüven ile bu adamı 10 dk da unutursun
hahaha yok şimdi girdim.. unutabilirim istersem de pek istemiyorum sanırım 😄 ama özgüvenim yerimde e hani adamdan beklentim yok birşeyim yok hala nazlanıyor napayim yani :)
Bence bir eline çikolata al , diğer eline çiçek. Anneni babanida yanına al Allah'ın emri ile bu adamı kendine iste. Kavuşmanız tez olur 😃
www.instagram.com/.../?igsh=MTB4aWN1eTd4Mnl5aA== şunu izle benim hatalardan ders alma şeklim
🤣🤣🤣 tabi bide onlar kendisi türk olduğu için istemeden geri giderler 🤣 al bir sorun daha haahahahaah
İsterler isterler merak etme senden iyisini mi bulacaklarlar😃
Neden yalnış anlaşılıyorum 😄 ailem istemez dedim, onlar kim da beni istemeyecek
Aileni al dedin ya o yüzden şakalaştım
Hayır yanlış anladim ama espirili yanlış anladım 😃
Evet.. 😄 Ben erkek olsam beğendiğim kadına yazarım bak gerçekten orada kalpler arkasında saklamazdım...
Kendi ağzınla ne güzel söylüyorsun. Beğendim bir kıza yazarım, ve akıllı bir erkekse de Zaten kadının ondan hoşlandığınıda anlar. Ama seninle adamda ne gezerrr😃
Ne demek bu ama seninle adamda ne gezer anlamadım
Yani bence sen ne kadar beyefendi desende adama o adamda ince bie ruh yok, sadece varmış gibi davranıyor, rol yapıyor
Bu arada 150 mesaj oluyor 150 de bitmesi lazım herhalde. Cevap yazamazsam mazur gör izin vermemiştir
İmce ruh ne alakası var bununla? Ben dedim adsm olsam beğendim kadına yazardım. Beni beğenmiyorsa uzun uzun oturmazdı gaftaya plan yapmazdı, öyle ince harekleri olmazdı, eve varınca hemen aramazdı, attığım hikayelere kalp atmazdı diye düşünüyorum geri çekilirdi..
imalı şarkı attım bile kendimden bir foto ve şu şarkının sozleri çalıyordu.. Sana ben ezelden geldim, lanBi' çağır hele bak, bu yerde durmam... .. al bak dedim buna kalp atıyor musun.. Attı.. ee ne istiyorsun hani
Yaw sen kadın milletini nasıl biliyorsan , bende erkek milletini biliyorum. İsteyenlerin bahanesi olmaz. Gerçekten istese idi gelirdi
O zaman gelmek istemiyorsa dediğin gibi neden sürekli kalp atıyor? Geri niye çekilmedi? nunu söyle bana. Benim bildiğim adam istemeyince istemiyor göremezsin bile.
Bide yazdığım yorum onunla alakalı değildi onu okudun mu bilmiyorum güzelce ozetliyorum :) istemeyen öyle davrwnır mı?
Ya bak, ya başkası var yedekte Tutuyor ya da elinin altında kal birgün belki olur diyor. Yani başka mantıklı açıklama gelmiyor. Çünkü mantığı yok yaptığınin adamın
Erkek milletini bilemezsin öyle bir davranır ki ne istediğini anlayamazsın 😃
Hay allahım 🤣🤣 bende kalıp 5 sene beni aramasını bekleyeceğim yedekte 🤣 O yüzden mi şimdi ilişki yapmayı düşünmemiş ama twkılmak da istemiyor benimle. ilerde belki olur 😁😁😁 mantiğa bak sen
Anlamsiz işler