Onunla beraber olduğum için bir iyiliği hak ettiğimi söyledim. Sizce kaba mı olmuş?

Başka bir ülkeden birisi gelmişti görüşmek için. Onunla beraber de olduk. Sonraki günler gezdik ve beraber vakit geçirdik. Ama çok sıkıcı olduğumu düşündü çünkü neredeyse hiç konuşmadım ve iletişim kurmadım. Bana "ben utangaç ve pasif insanlardan hoşlanmam. Bir ilişkide iletişim çok önemlidir. Daha aktif, canlı ve komik kişileri severim" dedi. Zaten hayatım boyunca her ilişkim biterken herkesten aynı şeyi duyduğum için çok şaşırmadım ama yine de sinirlendim ve bozuldum. Buna rağmen ona kibar davrandım ve neden hemen karar vermesi gerektiğini sordum. O da "zaten ilerisini biliyorum" dedi. Arkadaş kalmayı istedi ben de tamam dedim ama sonraki mesajlarında ego tatmini yaptığını da hissettim ve "birkaç mesaj yazdım diye şımarmana gerek yok" dedim. Bu anlattıklarım 3 hafta önce oldu. Ben de onun ülkesine gitmek istiyordum ve vize konusunda bazı problemler çıkabilir. Ama yanlış anlamasın diye ona daha önce bahsetmemiştim. Dün ona nasılsın diyip bu konuyla ilgili yardım istedim. O da hayır diyip konuyu eski konuşmamıza getirdi. "Son mesajlaşmamızdan sonra hiçbir şey olmamış gibi yazmanı ve toksik olmana rağmen özür dilememeni ve bunun hakkında hiçbir şey söylememeni tuhaf buldum dedi. Ben de bundan dolayı onun ezik olduğunu düşündüm çünkü ona önceki mesajlarımızda onun onca söylediği kaba şeye rağmen benim söylediğim tek kötü şey "şımarma" idi. Alıngan biri madem, daha da çok kırayım dedim ve ona "açık konuşacağım, seninle beraber olduğum için bence bir iyiliği hak ettim. Sonuçta senin yaşındaki adamlar benim yaşımdaki genç kızlarla pek görüşemez ve yatamaz" dedim. O da "bu kadar yeter, sen delisin" diyip engelledi. O da yetmedi hiç durmadan Instagram'dan da engelledi oradan hiç yazmadığım halde. Sizce çok mu kaba olmuş söylediğim yoksa iyi mi olmuş?

Onunla beraber olduğum için bir iyiliği hak ettiğimi söyledim. Sizce kaba mı olmuş?
Cevapla