Kscanlae nisanlim dun ona karsi soguk davrandigimi soyledi ama aslinda cok sicak davraniyorum detaya bakin?

Biz evlilikten sonra yapilmasi gereken seyi nikahimiz oldugu icin yaptik simdi sadece dugunu bekliyoruz ama yaklasik 3 aydir o isi yapmadi ben uzakta oldugum icin. O gun evindeydik yataga yattik cok yorgunum uyucam dedi uyudu biraz ben de karismadim yaninda yattim optum kokladim. Sonra telefonda isleri vardi onu halletcegini soyledi ben de tamam dedim. Sonucta ne yapabilirim zorla o isi yapalim diyemezdim hic o teklifte bulunmadim simdiye kadar. Neyse dun de bulusmustum benim ona soguk davrandigimi asker arkadasi gibi oldugumizu soledi sok oldum. Oysa ben nerdeyse ustune atlamamak icin zor tutmustum kendimi. Arabada bile bi yere giderken opup koklamaktan kendimi alamiyorum. Bende dedim ben senden supheleniyordum acaba bana karsi hormonlarin mi dustu diye. Benim hicbir seyim dusmedi filan dedi trip atti. Sizce ben bu durumda ne yapabilirim onu o kadar cok istiyorum ki yaa?

Kscanlae nisanlim dun ona karsi soguk davrandigimi soyledi ama aslinda cok sicak davraniyorum detaya bakin?
Cevapla