Manevi olarak abim dediğim kişiye sanırım aşık oluyorum ne yapacağım?

Birkaç gün önce ailemle manevi abim iş arkadaşımızın yanına gittik onu reel olarak ilk görüşümdü yüz yüze geldiğimizde ayrı bir çekim hissettim gözlerimin içine çok güzel bakıyordu mekana girerken belimden hafifçe kendine doğru çekti günlerdir aklımdan çikmiyor sanırım aşık oluyorum sizce ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Onun bana karşı hissi olup olmadığını nasıl anlarım
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşmaya başladııııık 🥳🥳🥳
Güncellemeler
7 ay
GÜNCELLEME...
Aileler engel oldu ayırdılar bizim kavuşma ahirete kaldı...
Manevi olarak abim dediğim kişiye sanırım aşık oluyorum ne yapacağım?
Cevapla