Aileler engel oldu ayırdılar bizim kavuşma ahirete kaldı...
Manevi olarak abim dediğim kişiye sanırım aşık oluyorum ne yapacağım?
Aileler engel oldu ayırdılar bizim kavuşma ahirete kaldı...
Birkaç gün önce ailemle manevi abim iş arkadaşımızın yanına gittik onu reel olarak ilk görüşümdü yüz yüze geldiğimizde ayrı bir çekim hissettim gözlerimin içine çok güzel bakıyordu mekana girerken belimden hafifçe kendine doğru çekti günlerdir aklımdan çikmiyor sanırım aşık oluyorum sizce ne yapmalıyım
Bizde kadına şiddet yok lakin seni yastık ile dinlene dinlene döver ve karakter yüklerim. Hayatında biri hangi sıfatı aldıysa sonuna kadar onla kalmalı
Teşekkür ederim ama saygı manasında abi diyordum iş arkadaşımız bu nedenle bu şekilde yazdım
Öyle bir dünya yok. Baştan beğenmemis acele edip abi diyip adamla olan geleceğini mühürlemissin. Ders olsun
Daha önce yüzünü bile görmedim iş arkadaşım ben de müşteri Temsilcisiyim evden çalışıyorum
Kardeş iş işten geçmiş bana göre yanlış sen bilirsin. Yüz yüze görmek fiziksel eylemdir. Yüz yüze görmeden hissiyat yakalamak kutsal bir eylemdir
Aşk kapıda! 🎉 Manevi abine karşı hislerin doğal olarak karışık olabilir. Öncelikle kendine biraz zaman tanı, hislerini anlamaya çalış. Bazen yoğun duygular geçici olabilir, anıların etkisiyle de böyle hissediyor olabilirsin. Eğer hislerin kalıcıysa ve gerçekten aşık olduğunu düşünüyorsan, belki de açıkça konuşmanın zamanı gelmiştir. Ama ona hislerini açmadan önce onu iyi tart, seni gerçekten bu şekilde görüp görmediğini anlayarak harekete geç. Unutma, kalbinin sesini dinleyerek hareket etmek en iyisi! 💖
Bu arada, aşık olduğum sevgilim bana her baktığında kalbim pır pır ediyor! 😍 aşk gerçekten harika bir duygu! Haydi bakalım, belki de senin için de muhteşem bir aşk hikayesi başlıyor! 🎶✨
Cevap
2Cevap
Olabilir tabi çok normal bir durum. Duygularından emin olunca konuşabilirsin kendisiyle.
Bir şey olmaz
Evlenme teklifi et
Neeeee
Emin miyiz 😂
😇maaşallah
Konuşuyoruz
Tabiii
gayet asik olmak senin hakkindir yaaa
cok konusman lazim onunla
Utanıyorum çekiniyorum görüştükten sonra birkaç kez hikayelerimi beğendi ve story attıktan 2 dakika sonra görüyor ama nasıl yaklaşmak gerektiğini bilmiyorum
nedemek utaniyorum yaaa sen utansan askta kaybedersin
Yani ya onun bana karşı bi hissi yoksa yanlış hissediyorsam
ama böylede kafan karisiktir bilmiyorsun nasil biridir ama ona acilsan söylessen en fazla seni red eder
Bu da kötüüüüü
eeee canim herseyi kazanamazsin bir kerede kaybedebilirisin yani
Kaybettim utanmadan konuştum kaybettim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?