Kıskanç biriyim nasıl bunu yok edebilirim ya da en azından azalta bilirim?

Bilerek ve isteyerek yapmıyorum ama genelede ilişkileri kıskanıyorum. Sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var 5 senedir. Önce okulu bitirmemi bekledik şimdi annem kanser tedavisi görüyor. Ailesiyle görüntülü tanıştım ve sevgilimde babamla tanıştı. Babam karşı çıktı ve konu kapandı aylardır annemin hastalığı belli olunca. Etrafımda mutlu evli çift görünce kıskanıyorum. İçimden diyorum onlarında kesin sorunları var boş ver kendi hayatına bak sende evlenip yuva kuracaksın. Böyle içim tuhaf oluyor bi yanma oluyor boğazım düğümlenir gibi oluyor. Bazen akşamları ağlıyorum bizim neden bu kadar zor diye ve sinirlenip sevgilimi darlıyorum. Sevgilimde ailen izin verse istemeye hemen geliriz sen tarih ayarla diyor. Öyle diyince daha çok sinirleniyorum hiç bir şey o kadar kolay değil diye. Annem zaten ilişkiye karşı sevgilim doğudan diye bizde egeliyiz. Üzülsün istemiyorum. Daha ilk senemizde anneme anlattım annem bana kızıyordu aklım almıyor senin yüzünden uykusuzum ne zamandan beri kızım aklını kullan diye. O kadar kalbimi kıran şeyler oldu ki başkaların nişanlanıp evlenmesini imreniyorum kıskanıyorum. Kötü düşünmek istemediğim için ve nazar değmememisi için genelde hep partneriyle paylaşım atan kişileri sessize aldım ve arkadaş ortamlarda ilişkiler konusu açılınca direkt kapatmaya çalışıyorum. Gören umrumda değil sanıyor ama nasıl gerçekten umrumda olmaz?

Kıskanç biriyim nasıl bunu yok edebilirim ya da en azından azalta bilirim?
Cevapla